zepsuty monitor Sony E220

A co się zepsóło w tym monitorze ? Jaki był objaw nie działania ? Co naprawili w tym serwisie ?

Reply to
Piotr Chmiel
Reply to
Grzegorz Danowski

Usterki które wymieniasz świadczą o większej usterce . A cewki żadko kiedy się psują wiec nie wiem czy mamy o czym rozmawiać . Procesor reguluje kontrast i jasność ale w określonym zakresie. Za właczanie i wyłaczanie odpowiada zasilacz .

Wydaje mi się że wymiana pamięci nie pomoże , ale moge się mylić .

Reply to
Piotr Chmiel