Zbliża się wyłączenie analogowej i... - Page 6

Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...

Ludzie chcą pozbyć się pudła i mają nadzieję na niższe rachunki za prąd
jeśli tv chodzi non stop.

--
Piter

Re: Zbliża się wyłączenie analogowe j i...
Mówisz o ludziach, którzy podejmują świadomy wybór. Ja mam na myśli
takich, którzy nie mają pojęcia co to jest telewizja analogowa, cyfrowa
itp. - Pani w telewizorze powiedziała im że przestaną odbierać, to
biegną kupić nowy telewizor.

Mam taką ciotkę - ma analogową kablówkę i uparła się jak głupia, że musi
zmienić telewizor, jednocześnie narzekając że za co ona go kupi mając
ileśtam renty. Ja jej mówię - nie musisz zmieniać telewizora, bo ty nie
odbierasz z emisji naziemnej, tylko z kablówki, więc dopóki operator
kablówki nie wyłączy analogu (a nie zrobią tego jeszcze przez kilka
ładnych lat), to podstawowe programy będziesz mieć na pewno. A jak będą
chcieli wyłączyć analog, to zażądaj wydzierżawienia dekodera w cenie
abonamentu. A ona na to - nie, bo w telewizji powiedzieli że trzeba
wymienić, więc na pewno trzeba wymienić i koniec.

Taki poziom wyprania mózgu, że jakby w telewizji jej powiedzieli - a
teraz przelej nam wszystkie swoje pieniądze i strzel sobie w łeb, to
pewnie by tak zrobiła, bo przecież jej w telewizji powiedzieli, że tak
trzeba.

No i na tym problem polega, że poziom świadomości technicznej u tzw.
przeciętnych ludzi jest taki, że oni nie wiedzą po co i na co wydają
swoje pieniądze.

Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i ...
eeeeeee... a ilu znasz ludzi, albo jaki procent, którzy mają TV,
oglądają programy TV i nie mają kablówki/satelity?

ToMasz

Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i ...
TV,

Znam dużo ludzi, którzy mają TV, nie mają kablów
ki, nie mają satelity,
nie oglądają programów. W zasadzie to coraz więcej ta
kich w około.

Irek.N.

Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i ...

Tak, ale to inna kategoria. ja też zrezygnowałem z TV, na początku był
szok, ale teraz jest jakoś OK. Śmiejemy się że na wizytach u znajomych
musimy sobie reklamy pooglądać....

ToMasz

Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i ...

Ja w pewnym sensie należę do tej grupy. Długo używałem telewizora CRT w
roli ekranu do odtwarzacza DVD, właściwie nie używając go do oglądania
programów telewizyjnych.
Jakiś czas temu kupiłem sobie SmartTV z dostępem do Internetu. I znów -
praktycznie nie oglądam telewizji, za to czasem obejrzę coś przez VoD, z
PenDrive'a albo dysku NAS. O ile wyszukiwanie filmów na YouTube za
pomocą pilota do najwygodniejszych nie należy, to czasem korzystam z
zainstalowanej w TV aplikacji, gdy chcę obejrzeć coś z rodziną albo
znajomymi. Do tego telewizor spełnia funkcję ekranu do XBoxa. Stary
odtwarzacz DVD wciąż jest do niego podpięty, ale dawno z niego nie
korzystałem - płyty DVD w moim odczuciu zaczynają stawać się
rozwiązaniem niemal tak archaicznym, jak kilka lat temu dyskietki 3,5". ;)

Re: Zbliża się wyłączenie analog owej i...

Znam dużo ludzi, którzy mają TV, nie mają kablówki, nie mają satelity,
nie oglądają programów. W zasadzie to coraz więcej takich w około.

Irek.N.
Masz rację ja też się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. W zasadzie
większość wiadomości czerpiemy dziś z sieci. W TV nie ma co ogląć albo
programy publicystyczne, które wciąż tylko o jednym "związki pederalskie
eutanazja i jaki to rząd jest dobry" albo na okrągło reklamy. Ogłupiają nas

na całego, a babcie siedzą i przytakują. Na szczęście w niedługim czasie w

sieci będzie więcej stacji telewizyjnych, które pokazują też inne
spojżenie
na świat niż wciskane nam na siłe. Problemem na większości obszarów jest
jednak słaba dostępność szybkich (np. 20Mbps) łącz internetowych. Czas
rozwiąże te problemy.
Zbyszek

Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i ...
polecam dowolny odtwarzacz avi z wbudowanym dyskiem. (150zł pusty)
Nie musi być full hd hdmi, bo i tak większość materiału jest gorszej
jakości.

(...)

ja się nie umiem doczekać aż wszystko będzie VOD, całe discovery,
national geograpjic itp. Po co mi 500 kanałów jak mnie i domownikom
wystarczy 5, w wersji full wypas 10.

ToMasz

On 2013-03-03 15:02, ToMasz wrote:
[.....]
Marzenie, panie, marzenie. :-D Sam jestem ciekawy czy "wolny" rynek w
końcu do tego doprowadzi. Bo z tego co słyszałem/czytałem, to nawet
operatorów obowiązują zakupy wiązane, tzn. muszą kupować paczki
składające się z "dobrych" kanałów oraz badziewia.

BTW. Na stronie Cyfrowego Polsatu można znaleźć informację, że oprócz
kanałów kodowanych można też odbierać i oglądać ponad 500 kanałów FTA.
Wśród nich są takie hity jak Mango czy itv. :-D

Site Timeline