zasilanie świetlówek G23 - jak ?

Chciałbym przystosować elektroniczne balasty z świetlówek kompaktowych do zasilania świetlówki z wtykiem G23 - czyli takiej, która ma 2 piny zamiast 4. Można by to zrobić podobno rozbierając taką świetlówkę, bo wewnątrz ma ona 4 piny (2 połączone przez starter). Ale, chciałbym to zrobić porządnie, czyli bez takiego demontażu :)

Czyli mniej więcej tak jak tutaj widać :)

Ale, nigdzie nie mogę znaleźć opisu takiej przeróbki - macie może jakiś pomysł, jak by to zrobić ? Google przekopałem i nic wartościowego nie widzę...

pozdr.

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8ujbt$95g$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Bez takiego demontazu to sprawa wydaje sie prosta - elektronika z kompaktu ma tylko dwa wyjscia, pozostale dwa konce lampy sa zwarte kondensatorem.

A tak przy okazji

Ciekawe jak wyglada ten obrazek dla calej europy, z roznymi elektrowniami i z recyklingiem ..