Zasilanie kamery IP

Witam, przepraszam za (chyba) banalne pytanie, ale nie znam sie za bardzo na sprawach elektroniki :) Mam nastepujacy problem: bede wdrazal system do obserwacji ptaków drapieznych w Bieszczadach. Do tego celu chcialbym wykorzystac kamerki IP, obraz bylby przesylany bezprzewodowo do komputera, ale to jest niewazne. Problemem jest zasilanie. Kamera IP wymaga podlaczenia pradu 5V DC (oznaczenie ze zlacza na kamerze), lecz niestety nie bedzie mozliwosci podlaczenia kamery za pomoca zasilacza (odleglosc 300m od domu). W gre wchodzi jakis akumulator albo cos w tym stylu, niestety jak juz wspomnialem nie znam sie na elektronice, i nie wiem jakich urzadzen i akumulatorów uzyc do zasilania kamerki.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie, pozdrawiam Milosz Lewandowski

Reply to
Milosz.Lewandowski

300m to nie jest wielka odleglosc, bo te Twoje kamerki nie pobieraja jakiegos gigantycznego pradu ?? A jesli juz jestesmy przy akumulatorach to moze 12V akum. + przetwornica impulsowa na +5V (ma wysoka sprawnosc - okolo 90%). Myslales jak to sie bedzie zachowywac przy niskich temp. ?
Reply to
pelos

Docelowo ma być 6 kamer. Kamery będą pracować średnio 10 minut na godzine, tylko w dzień. Na późną jesień i zimę kamery będą ściągane. Budżet - najmniejszy jaki się da :)

pozdrawiam Miłosz Lewandowski

Reply to
Milosz.Lewandowski

Na późną jesień i zimę kamerki będą ściągane. Dzięki za pomysł, o to właśnie mi chodziło :)

Reply to
Milosz.Lewandowski