Zasilanie Captora

Czołem.

Z ciekawości: jak takie coś jest zasilanie ?

Ile toto może funkcjonować ?

Reply to
PeJot

Jakiemu język napisanie?

A tu odpowiedzia:

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Otto II być fuel do torpeda, moja interesować skąd mieć elektryka jak leżeć i czuwać :>

Reply to
PeJot

PeJot snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

Ona jest na prond a nie electryczna.

Reply to
kogutek

W dniu 2011-06-18 17:27, kogutek pisze:

Torpeda w tej minie ma jak najbardziej silnik spalinowy (

), mnie interesuje jak i jak długo toto jest zasilanie w stanie czuwania.

Reply to
PeJot

Bulwa nać, nie możesz napisać czegoś bez błędu?

Mina jest zasilana z baterii. Maksymalny czas czuwania jest, z wiadomych względów, niechętnie publikowany. Myślę, że baterie parę lat wytrzymają.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu 2011-06-18 22:17, Waldemar Krzok pisze:

Bateria radioizotopowa, czy chemiczna ?

Parę lat czuwania, do tego nie wiadomo ile lat składowania w arsenale, chyba że bateria instalowana lub aktywowana bezpośrednio przed użyciem.

Reply to
PeJot

A po grzyba radioizotopy. Jak się wścieknąć, to można nawet membrankę zainstalować i baterię ładować. Te kilkadziesiąt nA w czasie czuwania i te kilkadziesiąt ?A w czasie pracy wiele nie potrzebuje. Do zapłonu silnika turbiny też dużo nie potrzeba.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu 2011-06-18 22:48, Waldemar Krzok pisze:

W stanie czuwania pracuje hydrolokator i chyba bierze więcej, ale wystarczy skompensować to konkretną pojemnością.

Reply to
PeJot