Zasilanie

Witam Grupę.

Czy można wykorzystać zasilacz AT/ATX do BEZPIECZNEGO zasilania modemu/routera/switcha/ap (12V 1,2A) i bramki voip (5V 2A)? Mam wolny zasilacz AT i mógłbym go wykorzystać, ale nie chciałbym czegoś uszkodzić. Czytałem w archiwum (ATX), że aby mieć stabilne 12V, to trzeba obciążyć linie 5V, lecz nie wiem czy te 10W będzie wystarczające. Czy przy takim małym obciążeniu (ok. 25W) będzie można odłączyć wentylator (tak żeby było cicho)?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Reply to
Fred