Zasilacz przetwornica nie działa

jest sobie zasilacz +9V, nie daje napięcia, przetwornica nie wstaje,
zwarć nie wykryłem ale coś co wygląda na optoizolator o oznaczeniu
FOD2712 ma między nogami 5 i 6 około 4omy

http://www.sm0vpo.com/_pdf/FO/FOD2712.pdf

czy to oznacza Ĺźe jest uszkodzony ?

Re: Zasilacz przetwornica nie działa
Jak to mierzyłeś? Po wylutowaniu?

Re: Zasilacz przetwornica nie działa
nie ale jedna z tych nóg (6 COMP) odchodzi na rezystor 3300 więc skoro
miedzy 6 a 5 jest 4omy to zwarcie musi być na tym układzie

Re: Zasilacz przetwornica nie działa
To wynik pomiaru może zależeć od użytego miernika i kolejności podpięcia
elektrod. To jest układ elektroniczny a nie rezystor.

Jest możliwe, ale ja bym zaczął od pomiaru nie tylko między nóżką 5 i 6
a również między 6 i 5.