Zasilacz Mode Com Fell

Czołem.

Zasilacze komputerowe Mode Com Fell z pierwszych serii znane były ze
swej awaryjności. Z ciekawości przyglądnąłem się jednemu egzemplarzowi
który wpadł mi w ręce. Ten zasilacz będzie przegrzewał się na skutek
marnego chłodzenia, które z założenia miało być ciche a nie wydajne. Po
wymianie usmażonych elektrolitów, przewietrzeniu obudowy i załączeniu
wentylatora na pełne napięcie zasilacz pracuje poprawnie, choć nie jest
specjalnie żyłowany mocą. Szukać innego zasilacza, czy można pracować
spokojnie ?

--
P. Jankisz