Zasilacz lub inne urządzenie

Mam prośbę - czy ktoś z Was wie gdzie można znaleźć schemat zasilacza stabilizowanego lub innego prostego urządzenia z dokładnym opisem takim, a by na jego podstawie można było wyjaśnić inne osobie jak to urządzenie jest zbudowane, jak działa i na jakich zasadach. Nie jestem elektronikiem, ale mam taki przedmiot w szkole i chcę podwyższyć sobie końcową ocenę - nauczyć się schematu, zasady działania, opisu schematu itd. aby przy tablicy "wyrzucić wszystko" :)

Nie wiem czy wyraziłem sie dość jasno ...

Reply to
Ori

witam prosze pozdrowienia

Reply to