zasilacz impulsowy

nie orientujecie się może czy taki zasilacz
http://allegro.pl/item1148552670_zasilacz_stabilizowany_9v_2000ma_impulsowy_hq.html
,
ma odseparowane wyjście od wejścia jak w transformatorowych?

chodzi o to, czy ten zasilacz pasuje do programatorów Vellon (np. z
allegro)?

pytam bo ostanio kupiłem sobie adapter USB->SATA za zasilaczem, jak go
podłączyłem do nagrywarki dvd i zaczałem wypalać płytkę to po paru minutach
zasilacz od tego adaptra się stopił a jak już się stopił to jeszcze
wybuchł... czemu tak się stało?

Re: zasilacz impulsowy
http://allegro.pl/item1148552670_zasilacz_stabilizowany_9v_2000ma_impulsowy_hq.html
Tak, musi mieć, inaczej byłby niebezpieczny dla życia i zdrowia każdego
uĹźytkownika.

A tego to ja już nie wiem, czego te programatory oczekują, i czy podane
przez producenta zasilacza parametry są prawdziwe (i czy prąd 2A to jest
stały, czy może "maks przez 1s, raz na 5minut")

Bo był zepsuty, źle skonstruowany, źle wykonany ? Reklamuj.