Zasilacz do "tuby"

Witam! Dostałem w prezencie "tubę" tzn. głośnik basowy w tubie wraz ze wzmacniaczem samochodowym. Nie chcę jednak montować tego w samochodzie, za to przydałby się jako uzupełnienie zestawu kina domowego. Mój aplituner

5.1 posiada wyjścia mocy dla 5 głośników i 1 wyjście dla głośnika basowego, ale wymagające odrębnego wzmacniacza. Teoretycznie jest to idealna sytuacja, żeby podłączyć wzmacniacz z "tubą" i cieszyć się głębią dźwięku. Ale nie mam zasilacza. W samochodzie taki wzmacniacz podłącza się do akumulatora, bo on bez problemu znosi duże obciążenie. A w domu? Czy taki zasilacz, jak na poniższej aukcji będzie odpowiedni? Obudowa jest dość przewiewna, można przymocować wentylator dla dodatkowego chłodzenia. Czy dodatkowo wpiąć równolegle jeszcze kondensator (elektrolit. o dużej pojemności)?
Maurycy
Reply to
Maurycy

Mam podobny problem chcę radio samochodowe używać do nagłośnienia np. łazienki ( bo tam głośniki sufitowe już zamontowane) i pytanie czym je zasilić Pozdrawiam Wiesław

Reply to
wieslaw27

---- i pytanie czym je zasilić oczywiście to radio

Reply to
wieslaw27

Dnia Mon, 18 Feb 2013 12:06:41 +0000 (UTC), Maurycy napisał(a):

Zasadniczo tak, ale diabeł tkwi w szczegółach. To zasilacz impulsowy (przetwornica) i może zakłócać w kanale akustycznym. Mogą także piszczeć rdzenie. No i wydaje mi się o nieco za dużej mocy. Jak nie sprawdzisz wszystkiego to nie będziesz wiedział.

Reply to
Jacek Maciejewski

Zasilaczem od kompa? Jesli wieksza moc potrzebna, to przerobic, np.

WS

Reply to
WS

Dziękuję, jak dla mnie trafna porada