Zasilacz do EeePC

Zasilacz mojego netbooka uległ awarii, w związku z czym muszę zakupić nowy.

Waszym zdaniem wystarczy coś takiego:

Czy też bezwzględnie powinienem dopłacić do oryginalnego:
?

Reply to
Atlantis

Oryginalny?

Ja tam bym kupił oryginalny.

Marcin Wasilewski

W dniu 2011-07-19 20:04, Atlantis pisze:

Te dwa zasilacze dają różne napięcia. Zdecyduj się czy potrzebujesz zasilacz na 12V czy 9.5V.

Paweł

Reply to
Paweł

W dniu 2011-07-19 20:40, Marcin Wasilewski pisze:

Przepraszam - pomyliłem linki podczas wklejania. Oczywiście zdaje sobie sprawę z różnicy - chodziło mi zasilacza 12V do 901.

Reply to
Atlantis
Reply to
Marcin Wasilewski