Zasilacz ATX rezystor na linii 3,3V

Witam

Naprawiłem zasilacz, podobna wersja jak na schematach:
http://hmin.tripod.com/als/andysm/pages/DR200ATX.html#E137
tylko PG jest na tranzystorach.

Zastanawiam sie nad wartoscia rezystora na wyjściu linii 3,3V , na schemacie
jest
1 om, toż to się zagotuje!

Oryginalnie był rezystor ten:
http://w792.wrzuta.pl/obraz/2FZKYp1Jfm0/rezystor

http://w792.wrzuta.pl/obraz/4moeSpNeJi8/rezystor

Pomiar 5,8 om, a z kodu wynika mi 4,7 (mam problemy z barwnym widzeniem).

Co wstawic żeby było dobrze?

--
Włodek

Re: Zasilacz ATX rezystor na linii 3,3V
To moBF%e byE6% 4R7 - tylko ten BF%F3B3%ty taki jakby przygrzany - ten d=
rugi20%
pasek od biedy moBF%e byE6% fioletowy.

G.B.

Re: Zasilacz ATX rezystor na linii 3,3V
To moBF%e byE6% 4R7 - tylko ten BF%F3B3%ty taki jakby przygrzany - ten d=
rugi20%
pasek od biedy moBF%e byE6% fioletowy.
Ja bym daE6% 10R - bEA%dzie siEA% mniej grzaB3%

G.B.

Re: Zasilacz ATX rezystor na linii 3,3V
Według mojego młodszego syna - fioletowy.

Pewnie tak zrobię.

--
Włodek

Re: Zasilacz ATX rezystor na linii 3,3V
O kolor to się jakiejś kobiety powinieneś zapytać ;-)

Re: Zasilacz ATX rezystor na linii 3,3V

I dostanie odpowiedź, że to burgund z domieszką amarantu, lub też że to
ecru idący w stronę antracytu ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.