zasilacz AT - ile mocy na 12 V?

witam

znalazłem stary zasilacz AT Wyjęty był z obudowy leżącej, jest ze 2 razy
wiekszy niż dzisiejsze zasilacze i z boku ma kształt litery "L" Zero
informacji o producencie, parametrach.. wróżanie z fusów.
Potrzebuje z niego wyciagnąć jakieś 3 A w pracy ciagłej i z 10 w
impulsie ok 3 sekundy. Czy dało by sie go jakoś przerobić tak zeby
wytrzymał to obciażenie?

ToMasz

Re: zasilacz AT - ile mocy na 12 V?

Prawdopodobnie nie wytrzyma. Te zasilacze w ształcie "L" pochodziły z 286.
Przynajmniej te które ja widziałem. Miały moce najpierw 150 potem 175 W.

5V musisz obciążyć żeby zasilacz nie uznawał obciążenia lini 12v jako
zwarcie. Chociaż może i chodzić bez obciążenia.

Najprościej i najtaniej sprawdzić...

--
PawełJ

Site Timeline