Zasięg wiązki TVP SAT

Witam
Mam pytanie do kolegów z zagranicy, jaki jest praktyczny zasięg
satelitarnego pakietu TVP, interesuje mnie Erfurt i okolice.
Chciałem coś tam postawić i nie wiem do jakiej anteny muszę się przymierzyć.
Pozdrawiam

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Dortmund, antena 80 cm i jest OK
Pozdrawiam
Kabelek

Re: Zasięg wiązki TVP SAT
Dziękuję, będę miał czym ucieszyć znajomych.
Piotr

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Jutro sie moze zmienic, bo od jutra zawezaja jeszcze bardziej wiazke.

Jingiel

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

A czy to można odbierać legalnie poza granicami Polski? Poczytaj
regulamin, bo dla innych polskich platform satelitarnych nie jest to
dozwolone.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

A proszków na debilizm nie chcesz? Nawet jeśli istnieje taki zakaz nikt go nie
przestrzega. Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia gdzie jest odbiornik. Póki
co po domach nie chodzi inspekcja z Cyfry czy Polsatu.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Potrzebny jest tylko jakiś figurant w Polsce żeby się po adresie do faktur
nie zorientowali

e.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Obyś się nie zdziwił gdy podłączysz dekoder do Internetu a on się ładnie
zaloguje na stronie operatora (np. nbox ma taką możliwość, przez
Ethernet). A po adresie IP wszystkich da się ścignąć.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Ja się na tym nie znam, więc zapytam, choć może głupio:

1. Po co w ogóle podłączać i czy bez tego się nie da?
2. Czy jak ktoś korzysta z tuneli czy innych VPN-ów, to ryzykuje,
   że będzie ścignięty?

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Da się. Ale po podłączeniu do sieci masz dostęp m.in. do internetowych
stacji radiowych i wybierania filmów VOD on-line.

:-o Chyba musiałbyś cały ruch z nboxa puszczać routerem przez VPN prosto
do Polski a dopiero potem dalej w świat. No ale bez podłączonego
Ethernetu też oczywiście da się żyć, tylko nieco ograniczona jest
funkcjonalność klocka.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Chyba nie o to pytałem -- że bez podłączenia do Internetu
nie mam dostępu do Internetu, to ja wiem,

One, te wybrane filmy, jak to sobie wyobrażam, nie są już on-line,
tylko on-air. Dobrze myślę?

Miałem na myśli odwrotną sytuację -- jestem w Polsce, mam router,
który ruch kieruje przez różne dziwne miejsca. A do niego między
innymi podłączony jest ten klocek. Ten łączy się ze swoimi
nieznanymi mi ziomalami (dobrze zgaduję, że w umowie o takich
szczegółach nie piszą?), więc zdarzyć się może, że mu router
część pakierów ciepnie na przykład przez Francję. No i co wtedy?
Ścigną mnie? I jak to ścignięcie wygląda? Przysyłają brygadę
interwencyjną, czy od razu walą z satelity laserem dużej mocy?

Re: Zasięg wiązki TVP SAT
On 2009-09-22 00:08:56 +0200, =?iso-8859-2?Q?JarosB3%aw_SokoB3%owski?=

Póki co jeszcze nie ma obowiązku ;) Pewnie kiedyś będzie.

Jak tunel/VPN jest nieroutowalny w świat, to nie. Ale i pożytków z tego
połączenia nie ma.
Zresztą po co VPN? Nie wystarczy firewall? I wyciąć kapownictwo. Lub
inaczej - pozwolić jedynie na to na co pozwolić chcemy.

--
DJ

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Teleekran rodem z Orwella?

--
DJ

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Dokładnie. Jeśli sprzęt ma w sobie Linuxa lub inny system umożliwiający zdalny
dostęp można w odbiorniku instalować dowolny soft szpiegujący użytkownika.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

A użyszkodnicy zamiast postrzegać to jako "security flaw", postrzegają
jako "superduperhiper must have". Za kilka/naście lat każde dziecko
będzie uważało że to normalne, nic w tym złego że ktoś go kontroluje, i
że tak ma być.

--
DJ

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Zasadniczo masz racje. Dziwi mnie tylko, że nikt nie sprawdził jeszcze z kim i
po co gada nbox. Nie da się ukryć, że ta zabawka ma rozliczne możliwości
szpiegowania użytkownika, w szczególności może zbierać info o oglądalności
programów.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT
Witam ponownie.

| A proszków na debilizm nie chcesz? Nawet jeśli istnieje taki zakaz nikt go nie
| przestrzega. Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia gdzie jest odbiornik. Póki
| co po domach nie chodzi inspekcja z Cyfry czy Polsatu.

Łóps.
Co odzywka, to skucha.

Juz pierwsze odbiorniki SKY (wlasnie NDS) mialy obowiazkowe
podlaczenie telefoniczne, celem uaktualniania karty.

Aktywacja karty byla mozliwa tylko przez telefon z Anglii.

Szereg uslug "Film na Zyczenie", aktywowalo dekoder
linia telefoniczna.

Pzdr.J.P.

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

ztcw to ten zapis jest tylko dlatego ze to 'nieuczciwa' konkurencja
dla ichnich telewizji, w praktyce nikt u nas nie ma interesu zeby
tego pilnowac, a i 'tym tam' to powiewa bo nic faktycznie
konkurencyjnego (czyli po polsku) nie maja, wiec klienta nie zdobeda

Re: Zasięg wiązki TVP SAT

Raczej chodzi o licencje na emisję filmu. Inna cena jest na jeden kraj a
inna na "świat".

Re: Zasięg wiązki TVP SAT
Witam
Strasznie odjechaliście od tematu, TVP w podstawowym pakiecie jest FREE,
dekoder nie jest przez nikogo dofinansowany więc o jakichkolwiek umowach
licencyjnych chyba nie ma mowy, nikt nie traci na tym że za naszą granicą
ktoś oglądnie sobie dziennik, tak jak my oglądamy sobie RTL i SAT1.
Powiem więcej w interesie Polski powinno być pokrycie wiązką okolicznych
krajów, bo to najtańsza forma promocji.
Odwracając sytuację to ja mógłbym być obrażony że ktoś rzuca :) we mnie
wiązką mikrofali której nie zamierzam oglądać.
Sytuacja kodowanych dystrybutorów jest dla mnie niejasna, cała Holandia
usiana jest antenami Cyfry i Polsatu, gdzieniegdzie wiszą N-ki i jakoś nikt
nie chce tego zmienić, many is many, na sklepach w Rotterdamie są nawet
ogłoszenia "Oficjalny dystrybutor Polsatu Cyfrowego"
Zastanawia mnie tylko po co Rydzyk w takim pakiecie?
Z jednej strony jest on Free i każdy sobie może go pooglądać, chyba że TVP
sprzedała mu miejsce na transponderze taniej niż płaci dotychczas, ale to
ugotuje biednych emerytów którzy będą musieli kupic nowy dekoder, bo na
starym niestety sobie swojego ulubieńca nie obejrzą, a wątpię by utrzymywał
sygnał z dwu źródeł bo i po co?
Piotr

Site Timeline