Żarówki, Ónia i odkurzacze - Page 3

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

A model podstawowy ?

Bo juz cos slyszalem o zabezpieczeniach w odkurzaczach - trzeba
zmniejszac prad zeby chronic wirnik przed rozkreceniem ..

J.

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

Pisałem o tym - chyba wszystkie odkurzacze mają zawór w komorze worka.
Jak się zatka wlot, ten zawór puszcza na silnik powietrze z zewnątrz.

--
P. Jankisz
Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

Ale zanim się zdławi, to musi pobierać więcej.

Nie wierzę, nie zmierzę, bo nie mam teraz czym. Po dźwięku słychać,
że zwalnia, a jak się zatka całkiem, to przyśpiesza. Po żarówach
widać to samo.

Jestem z miasta, to widać, słychać i czuć.

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

następna regulacją bedzie ograniczenie mocy pobieranej przez nadajniki
radiowe i telewizyjne.

--
VSS
http://vss.pl

To się dzieje bez regulacji. Już raz pytałem o sprawność energetyczną
nadawania na falach długich -- co jest większe, moc w.cz. nadajnika
w Solcu, czy sumaryczna moc m.cz. radyjek nastawionych na 225kHz.

Współczezna radio- i teledyfuzja na wyższych częstotliwościach, to
zdecydowanie mniejsze moce. Ale może jacyś urzędnicy zabiorą się i za
to, wtedy naturalny proces ulegnie zakłóceniu. I może być gorzej.

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze
my se tu popiszemy a urzędasy swoje zrobią , normy na ogórki modyfikowana
genetycznie żywność i wiele innych . A w ogóle to po co komu odkurzacz ?
Marek S

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

Hmmm to sa wybroczyny od podcisnienia? Jakos z tekstu mi wynika, ze
przynajmniej czesciowo to sa uszkodzenia spowodowane kontaktem z
wentylatorem ssawy.
Ale to stawia problem przez konstruktorami skafandrow MCP :(

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

no, jak czytam ze "w kolorze czarnym" to domyslam sie ze forma
siniaka, albo zwykle zakurzenie :-)

przypadek pierwszy na pewno, ale kolejne chyba nie, i to jest ciekawe.

J.

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

Wczoraj niektórzy koledzy deklarowali pomoc w eksperymentach ze swoimi
odkurzaczami. Może też są ciekawi?

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

Z wczorajszego spamu:
http://www.beateuhse.pl/product/overview/10215-pompki_erekcyjne/page1.html

Nie podaja parametrow, ale mysle ze 0.04bar osiagaja i nikt nie
narzeka  :-)

Ostatnia wyskalowana chyba do 700mmHg

J.

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze

Swego czasu nokia chciała wprowadzic komórki, które by sie ładowały z pola
zawartego w mieście. Ponoć bez rewelacji, ale działac działało. Przedłużało
znacznie czas czuwania.

--
Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze

To w Krakowie. A w Warszawie albo w Helsinkach też by działało?

Spryciarze. Chieli zwiększyć sprzedaż. Każdy by kupawał dwie komórki
zamiast jednej -- ta w lewej kieszeni ładuje się z tej w prawej, a ta
z kolei od tej z lewej.

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze
Ztcw plotka i tyle - poza informacjami że próbują nie było nic konkretnego.
Poza tym nie wierzę, że "w powietrzu" jest tyle energii, którą można bez
skutków ubocznych pobrać, aby zwiększyć czas czuwania.

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze

Jakie skutki uboczne masz na myB6%li? WszechB6%wiat siEA% od tego nie
kolapsnie. Co najwyBF%ej kury zacznB1% siEA% znowu nieB6%E6.

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze
Myślę o tym, że gdy będziesz w tłumie to nagle się okaże, że komórka
traci zasięg. Taka ładowarka to raczej nie tylko "wytnie" cień za sobą,
ale też trochę zakłóceń wygeneruje.

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze

ludzie, nie opowiadeajcie takich bajek bo nie wiadomo czy się śmiać czy
płakać:O)

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze
 czy

Chopie! o antenie rtEA%ciowej BF%eB6% nie sB3%yszaB3%?

Re: ?ar?wki, ?nia i odkurzacze

Co to znaczy bez skutkow ubocznych? ze nadajniki beda musialy mocniej
nadawac i nie wszedzie bedzie docieral sygnal tv?

Komorka w czasie czuwanie duzo nie pobiera. Nie wiem jak to jest, ale wiem,
ze probowali

--
Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

W trakcie realizacji.

Telewizja bedzie cyfrowa, przez gesto ustawione nadajniki, wiec po co
duza moc ?

J.

Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze

gęsto? gdzie? w Polsce? kiedy? kto postawi? za czyje pieniądze?

akurat maczam palce w dvb-t i kiepsko widzę ograniczenia mocy.
--
VSS
http://vss.pl