zarowki halogenowe E14 ale matowe

Czesc,

jakis czas temu udalo mi sie kupic towar z przemytu, a dokladnie
chodzi o zarowki MATOWE zakazane w Unii. Takie zwyczajne E14 matowe,
ale przepalaja sie jak diabli. Chcialby halogenowe ale tez matowe.

Czy ktos widzial takie zarowki: E14 kulka/swieczka, halogen matowe?

na allegro, tablica, po hurtowniach, w innym kraju......

Re: zarowki halogenowe E14 ale matowe
Take the red pill, snipped-for-privacy@z.pl...

Jak w innym kraju, to poszukaj na aliexpress.com
(mam dzika ochotę na kupienie sobiejakiejś vintage incandescent :)

Sławek
--
  ________
_/ __/ __/ BOFH excuse 270: Someone has messed up the kernel pointers