Zarowki

Melduje poslusznie ze w sklepie kupilem zarowki 100W.
Zadne tam warsztatowe czy inne, "zwykle" zarowki bez zadnych
ostrzezen.
Byc moze ostatnia partia wprowadzona do obrotu przed zakazem :-)

No nic, kupilem tez swietlowke, wkrecilem w lazience, schowalem
paragon, i bede testowal :)

J.

Re: Zarowki

Gdzie i po ile? (Kolega tez z Wro o ile dobrze kojarze. OT: A kapilary,
cholera, nigdzie nie maja)

--
butek
Re: Zarowki

Nie wiem czy tak publicznie moge .. no dobra, Kaufland, legnicka, 69gr
Sprawdz cene w czytniku, bo na polce bylo cos innego :-)

J.

Re: Zarowki
Powitanko,

W L'Eclercu na Ursynowie w DC rzucili. Nie wierzylem wlasnym oczom, UE
sie rozpada;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna├ä┬ç ma─╣┬é├ä┬ů szkodliwo─╣┬Ť├ä┬ç spo─╣┬éeczn├ä┬ů?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro─╣┼║ek)
Pawel "O'Pajak" pisze:
Nie wierzylem wlasnym oczom, UE

Nie rozpada. ─╣┼ąar─é┼éwki te mo─╣┼║na sprzedawa├ä┬ç bez problemu. Przepis tak
naprawdę dotyczy zakazu produkcji a sprzedawać jeszcze można stare zapasy :)
Pozdrawiam
WojtasW

Re: Zarowki

Ale one wszystkie z Chin :-)

No dobra, ktos wie co teraz w Pile robia ? Zwolnienia ?

J.

Re: Zarowki

E tam, mo┼╝e po prostu kierownictwo L'Eclerca te┼╝ ma dosy─ç zimy
i postanowi┼éo rozwi─ůza─ç problem w unijny spos├│b.

Re: Zarowki
A ja tak przy okazji melduje ze dzis kolejna france energooszczedna
wymienilem. Byla uzywana w kuchni jako oswietlenie dodatkowe ale jak juz
wlaczona to powyzej godziny. No i ja szla trafil a mnie przy okazji. Zwykla
dawala rade nawet 3 lata a ta nie wytrzymala 14 miesiecy. Moze ona
energooszczedna ale napewno nie oszczedza kieszeni uzytkownika. Cos mi sie
zdaje ze bedzie komisja ds. zar├│wek energoszczednych i na sile ich
wprowadzania ;). Zwykle dawaly rade a koszty produkcji byly znaczenie
mniejsze. Utylizacja tez prosta a w swietl├│wkach rtec. Ech.

--
wojtek

Re: Zarowki

Niestety, w UE nikt nie ┼Ťciga takich przekr─Öt├│w, lobbyst├│w itp, bo
przecie┼╝ to ca┼é─ů UE trzeba by zlikwidowa─ç... Tylko w Polsce robimy takie
afery (dużo hałasu, skutku żadnego)...

  Konop

Site Timeline