Zaprogramowanie 16F876a

muszę zaprogramować JEDNĄ sztukę 16F876A. I więcej już (przynajmniej w
najbliższym czasie) nie będę. Ma ktoś schemat najprostszego programatora na
RS232 lub LPT? Nic bardziej skomplikowanego od JDM nie chce mi się budować.
Może coś prostszego? Gdzieś w sieci widziałem coś na jednym tranzystorze i
diodzie 5V1, ale teraz nie mogę znaleźć.
pozdrawiam,

Re: Zaprogramowanie 16F876a

Nota aplikacyjna Microchip AN598(?) zawiera projekt programatora do PICow po
LPT. Zrobiłem, oprogramowałem, korzystałem, działało bez pudła.

Re: Zaprogramowanie 16F876a

W Łodzi mógłbym zaprogramować ICD2.

--
Miłego dnia!
------------

Napisz skąd jesteś - może ktoś niedaleko ma programator i wolną chwilę?

Re: Zaprogramowanie 16F876a
Z Warszawy. Z tego, co wczoraj wyczytałem to wystarczy programator JDM do
16F84 (plus przejściówka),
a schemat jest prosty (tranzystor, dioda Zenera i 2 oporniki + sprawny
RS232). Spróbuję więc najpierw sam.
Pytałem na grupie, bo znajdowałem schematy zbyt skomplikowane, aby waro było
je klecić dla jednego
programowania, a pamiętam, że ktoś się chwalił, że jeszcze uprościł tego
JDMa.
pozdrawiam,

Re: Zaprogramowanie 16F876a

Wczoraj zaprogramowałem od pierwszego razu za pomocą tego programatora JDM.
Wystarczy przekrosować 5 drutów.
Jak ktoś ma RS-232 dający 12V, to bez problemu działa.

Site Timeline