zapraszam wszystkih na nowe forum o elektronice

Prowadzimy nabur modelatoruw do prowadzenia działów, chentni niech się rejestrujom.

Reply to
Michałek
Włodzimierz Wojtiuk

Forum dla analfabetów, wygnanych z Elektrody za notoryczne nieużywanie sprawdzania pisowni?

Powitanko,

Niech siem wpisojom miasta...;-)

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

chejka,

szczecin jósz tam byu i oglondu pisze rze niema postuf

vesołyh śfiont rzyczem vshystkim

vierny óczeń prof. Stokrotki

Jerzy Pastusiak

Spinacz biurowy, RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl!

Raczej:

From: " Michałek" snipped-for-privacy@gazeta.pl

... Co uświadamia mi, że coraz starszy się robię, nie tak dawno ten rocznik kojarzył mi się jedynie z robieniem w pieluchy...

Reply to
Adam Wysocki

Michałek napisał(a):

Nędzna prowokacja. Ludzie nie mogą być aż tak głupi.

GM

Reply to
Grzegorz Markowski
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

fczym?

:)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Spinacz biurowy, Grzegorz Markowski snipped-for-privacy@op.pl!

Może to nie głupota, tylko rok urodzenia w adresie jest prawdziwy.

Reply to
Adam Wysocki