Zamówienie

Witam Panie Wojtku, proszę przyjąć moje zmówienie na następujące elementy:

  1. ssawka FGA11-NK-45-N016 w ilości 20 sztuk
  2. ssawka FGA16 - jak wyżej w ilości 20 sztuk.
  3. ssawka 2.5 mieszka o średnicy 9mm (nie pamiętam symbolu, ostatnio zamawiana) w ilości 20 sztuk.

Pozdrawiam i dziękuję. Irek.N.

Reply to
Irek N.

W dniu 2010-03-11 22:41, Irek N. napisał/a:

Chyba pora na zamówienia trochę późna...;-)

Reply to
Czarek

W dniu 2010-03-11 22:53, Czarek pisze:

Spoko. Jutro rano wszystkie grupowe Wojtki wyślą towar.

Reply to
Mario

Mario pisze:

Kurde, szybcy jesteście... albo ja zaspany.

SORKI Panowie/Panie za śmiecie. Proszę nie strzelać ;)

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek N.

W dniu 2010-03-11 23:06, Mario napisał/a:

Albo będzie bardzo zdziwiony, że Wojtek nie zrealizował jego zamówienia.

Reply to
Czarek