zamiennik tranzystora

Czym zastąpić tranzystory A1015 i C1815 ?

pozdrawiam

Re: zamiennik tranzystora

Masz tu:
http://datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/2/S/A/1/2SA1015.shtml
http://www.toshiba.com/taec/components2/Datasheet_Sync//50/6455.pdf
ich karty katalogowe - odpowiedniki znajdź sam.
--
dziadek Ben
[z adresu wytnij co trzeba]

Re: zamiennik tranzystora

A wolisz edukacyjnie, czy na szybko?

Edykuacyjnie:

- idziesz na <http://www.datasheetcatalog.com/
- wpisujesz szukane oznaczenia
- ściągasz datasheeta, sprawdzasz parametry

A na szybko?
A1015 PNP 50V 150mA
C1815 NPN  j.w.
i dobierz coś "z szuflady"
BTW - a po datasheeta i tak sięgnij - TO92 mają chyba nietypowe wyprowadzenia.

--
DJ

Re: zamiennik tranzystora

czy ja dobrze patrze że 2SA733 powinno pasować zamiast 1015 a tymczasem
poszło z dymem...

Re: zamiennik tranzystora
Hello Tom,

A po co zastępować?

Re: zamiennik tranzystora

masz racje, już kupiłem takie same, są łatwo dostępne po 20gr para

Site Timeline