Zamienię punkty elektrody na chomika.

Oczywiście nie chodzi mi o żywego gryzonia a jedynie 0.5Gb danych z portalu
chomik. Pozdrawiam.

Re: Zamienię punkty elektrody na chomik a.
Żal wpłacić 1,80 zł za 1 GB ?

Re: Zamienię punkty elektrody na chomika.
Nie rozumiesz chyba sensu takiej wymiany.
Po co ma płacić marne 1,8zł jak może wymienić na coś co już ma???

Osobiście chciałem pomóc ale kolega na priva się nie odzywa chociaż
antyspama wyciąłem.
--
pzdr, j.r.
gg 3273506

Re: Zamienię punkty elektrody na chomika.

Dzięki za zainteresowanie, poczty gazetowej nie sprawdzam często, chodziło mi
o roczniki Radioelektronika 1984 i 1985 (te akurat były na chomiku) oraz
dokumentacji komputerka CA80, te pierwsze już mam, kolega z konta swego
dziecka mi ściągnął. Jeśli potrzebujesz punktów elektrody to pisz - mogę się
podzielić.
A czy szkoda 1zł8?  - to dla zasady nie płacę za coś na co można się
wymienić, podobnie  nie sprzedaję oraz (staram się nie kupować) sampli tylko
się wymieniam (oddaję).
Pozdrawiam.

Re: Zamienię punkty elektrody na chomika.
Podaj linka do tej dokumentacji to Ci ściągnę.
8 punktów by mi się przydało :)
Zestaw gadzetów elektrody bym sobie zamówił :)

Ps. Konta gazetowego też nie sprawdzam.
Odpisz mi na priva jeśli odczytasz e-maila ode mnie lub na gg
--
pzdr, j.r.
gg 3273506

Site Timeline