Zamiast max1480.

ma ktoś pomysł na inny izolowany transceiver RS485 z wbudowaną przetwornicą
napięcia i transformatorem niż MAX1480?

Pozdrawiam
Krzysztof

Re: Zamiast max1480.
Trzy transoptory, 74hct14, przewwornica DC/DC, 75176, kilka drobiazgów... i
gotowe

RomanF

Re: Zamiast max1480.

Za duże, szukam coś w jednym układzie.

K.

Re: Zamiast max1480.
ADM2483
Do tego przetwornica (ok. 10zł)

Re: Zamiast max1480.

No to LTM2881, z tym że BGA.

Pozdrawiam.

--
Stasiek_T

Re: Zamiast max1480.

To za małe.
Myślałem , zę znajdę coś all - in - one tańszego najlepiej w SO lub
istatecznie w DIP, ale nic innego nie znalazłem.

K.

Re: Zamiast max1480.

Widziałem chyba ze dwa wymagające na zewnątrz tylko transformatora.
P.G.

Re: Zamiast max1480.
Hello Piotr,

Nawet projektowałem transformator dla czegoś takiego ale nie mogę go
teraz odnaleźć :(

Re: Zamiast max1480.
znalezione - dla potomnych:
ADM2587E

K,.

Re: Zamiast max1480.

Prawie 60 pln :(

Re: Zamiast max1480.

Rozważałem w 2009, ale to:
http://www.analog.com/static/imported-files/application_notes/AN-0971.pdf
skutecznie mnie odstraszyło (przynajmniej wtedy).
P.G.

Site Timeline