zamiast ci?gle z lutownic?....

polecam Wam czasem się oderwać i spróbować czegos nowego ,tak jak ja... i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

maciek perz

Użytkownik "maciek perz" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@db5g2000vbb.googlegroups.com... polecam Wam czasem się oderwać i spróbować czegos nowego ,tak jak ja... i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

========

Miłe hobby, ale:

  1. właściwa ku niemu grupa to pl.rec.paralotnie
  2. nie każdy może/chce latać.
Reply to
L501 aneryS

Zabawa piękna. Dobrze że bez tego pierdzącego silnika z tyłu. Bo przy tym ryku to już nie to...

Arti

Reply to
Arti

Użytkownik L501 aneryS napisał:

  1. zimno
Reply to
AlexY

Użytkownik "AlexY" snipped-for-privacy@irc.pl napisał w wiadomości news:tf_9r.12491$ snipped-for-privacy@newsfe19.ams...

Takowoż, ale to już sprawa wtórna - w końcu chłodzimy tranzystory w końcówkach, więc w sumie taki sport mógłby ochłodzić trochę nasze KD502,

2N3055, czy inne pokrewne, coby im się wewnętrznie inż. Czochralski nie zrealizował :)
Reply to
L501 aneryS

Dnia Tue, 20 Mar 2012 11:56:13 +0000, AlexY napisał(a):

  1. bywa, że się spada
Reply to
Jacek

Dnia Tue, 20 Mar 2012 14:13:01 +0100, Jacek napisał(a):

Jaaa... wszyscy glajciarze dzielą się na tych połamanych i tych którzy niebawem będą ... Kto młody i gnaty mu się szybko zrastają, niech próbuje :)

Reply to
Jacek Maciejewski

[...]

Gdyby nie vario/alti to byłby to kompletny offtop ;-P

PP

Reply to
Piotrek_P

Jest takie hobby jak modelarstwo lotnicze, gdzie też się lata a spadanie specjalnie nie boli. W razie kraksy trochę żywicy, cyjanoakrylu czy taśmy i dalej w powietrze. Nawet te śmiertelne upadki nie są straszne, bo mamy więcej "żyć" niż paralotniarze ;-). Ilość "żyć" zależy tylko od zasobności portfela a i tak jest to ułamek kosztów sprzętu w tamtym hobby. Co najważniejsze współczesne modelarstwo to już poważna elektronika. Wspominane już wariometr i altimetry, jednostki inercyjne, cyfrowa obróbka sygnałów, regulatory, stablizacja platformy, łącza radiowe telemetrii i obrazu z pokładowej kamery, OSD, sterowanie napędem - do wyboru, do koloru. Każdy elektronik znajdzie coś dla siebie. Na pokładzie mojego modelu latają 3 ARM-y (AutoPitLot, OSD i GPS), 4 AVR-y (4xESC) i 2 bliżej niezidentyfikowane kontrolery (odbiornik i bluetooth). To wcale nie jest jakaś przesadnie wypasiona konfiguracja...

Reply to
Pitlab

Dnia Tue, 20 Mar 2012 16:02:19 +0100, Piotrek_P napisał(a):

A gps, a radio, a telefon do przyjaciela :-)

Poza tym w tym sporcie zabic sie mozna :-)

A jak juz sie zabijac, to moze w tym stylu

E tam ;-) Mnie to przestrzegali przed lądowaniem na lini wysokiego (Radawiec) napięcia (takim energetycznym).

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Ale co to - kwa nać! - ma wspólnego z tą grupą? po co tutaj ten spam?

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

To i tak, że to nie student z prośbą o schemat zasilacza (o przetwornicy nie wspomnę ;-)) Pozdrawiam PP

Reply to
Piotrek_P