Zakupy w USA - farnell/digiKey

Ave!

Potrzebuję części, które są dostępne w normalnej cenie tylko w stanach.
Zamówienie na 35$.

Koszta przesyłki wyniosłyby 100-200% wartości zamówienia, szukam więc
kogoś, kto będzie zamawiał części z któregoś z tych sklepów (np digikey
od 200$ wysyła gratis) - jestem skłonny dorzucić 5-10% wartości
zamówienia za fatygę + oczywiście pokryć koszty przesyłki do mnie.

Jakby ktoś był skłonny mi pomóc to proszę o kontakt pod adresem
snipped-for-privacy@michoo.no-ip.org (tego onetowego z racji ilości spamu prawie nie
czytam).

Re: Zakupy w USA - farnell/digiKey

Podatku VAT w Polsce nie zamierzasz płacić?
K.

Re: Zakupy w USA - farnell/digiKey
Nie, odprowadzi go ten do kogo pójdzie paczka. Ja od niego kupię części
z VATem już wliczonym - inaczej się tego chyba nie da zaksięgować?

Re: Zakupy w USA - farnell/digiKey

Będę robił zakupy w Digi , ale zaraz po Nowym Roku. OK , możemy to zrobić
razem. Jeżeli Cię to interesuje , to daj znać na priv.

MH

Re: Zakupy w USA - farnell/digiKey
Czy dotarł mail wysłany 21.12?