Zakupy w USA - farnell/digiKey

Ave!

Potrzebuję części, które są dostępne w normalnej cenie tylko w stanach. Zamówienie na 35$.

Koszta przesyłki wyniosłyby 100-200% wartości zamówienia, szukam więc kogoś, kto będzie zamawiał części z któregoś z tych sklepów (np digikey od 200$ wysyła gratis) - jestem skłonny dorzucić 5-10% wartości zamówienia za fatygę + oczywiście pokryć koszty przesyłki do mnie.

Jakby ktoś był skłonny mi pomóc to proszę o kontakt pod adresem snipped-for-privacy@michoo.no-ip.org (tego onetowego z racji ilości spamu prawie nie czytam).

Reply to
Michoo

W dniu 2011-12-19 15:32, Michoo pisze:

Podatku VAT w Polsce nie zamierzasz płacić? K.

Reply to
John Smith

W dniu 19.12.2011 22:46, John Smith pisze:

Nie, odprowadzi go ten do kogo pójdzie paczka. Ja od niego kupię części z VATem już wliczonym - inaczej się tego chyba nie da zaksięgować?

Reply to
Michoo

Michoo <michoo snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

Będę robił zakupy w Digi , ale zaraz po Nowym Roku. OK , możemy to zrobić razem. Jeżeli Cię to interesuje , to daj znać na priv.

MH

Reply to
MH

W dniu 21.12.2011 10:36, MH pisze: