Zakupy w Digi-Key - luźny temat

Witam ,

Mam trochę "robali" do zakupienia. Co poniektóre znalazłem tylko w D-K.
W sumie kwota nie jest porażająca , nie podliczałem , ale tak "na oko"
100-200$ wyjdzie..  Parę pytań (bo z ich strony niemogę się wszystkiego
doczytać , albo oślepłem :)  ):

1) Najważniejsze - solidność i czas realizacji zamówienia.
2) Forma płatności - może być przedpłata na podst. proformy ??
3) Ile liczą za transport ??

No i tak w ogóle , napiszcie jakie macie (o ile macie doświadczenia z D-K.

Pozdrawiam ,

MH

Re: Zakupy w Digi-Key - luĹşny temat

Bezproblemowo. Ot, taki inszy Farnell/RS.

Pojecia nie mam. Karta kredytowa?

Dla mnie jak zamowienie >ÂŁ50 to transport darmo.

j.w.

Mozesz jeszcze na Mouser rzucic okiem - czesto taniej niz DK.

--
Jerry1111

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

Zalezy co zamawiasz , ja utknalem kiedys na 200szt atmeli bo jakis
ciapaty chcial koniecznie wiedziec co z tego bedzie.

Myslal ze u nas tez krowy sraja na ulicach .

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat
To u nich normalne, zawsze pytają do czego ci to potrzebne.

MiSter

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat
Hello MiSter,

Ja też bardzo często pytam, jakie jest zastosowanie zamawianego
elementu indukcyjnego. I bardzo często okazuje się, że klient mocno
pobłądził...

Ale pytanie o zastosowanie procesorków, to lekka przesada. Chyba, że
potrzebują deklaracji, że nie zostanie użyte np. do celów wojennych.

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

Amerykanie (a konkretnie ichnie gestapo, czyli homeland security)
dostają paranoi. Też tak miałem. Zamówiłem sample od TI na projekt dla
klienta. Jako, że nie mam firmy jako takiej tylko jestem w części free
lancer nie wypełniłem nazwy firmy. Przedstawiciel TI zadzwonił (!) do
mnie, abym napisał co trzeba (znaczy free consultant jako nazwa firmy).
Po paru dniach próbki dotarły.

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

A niemieckie gestapo to lepsze? Chciałem kiedyś kupić głowicę do
przemysłowego nanoszenia kleju. Producent niemiecki, na stronie
tylko podstawowe informacje, a katalog w PDF można dostać jak się
wypełni ankietę. Następnego dnia zadzwonili skoro świt z pytaniami
a po co, a na co itd. A ja jeszcze nie wiem po co i na co, dlatego
chciałem katalog. Zresztą co ich to obchodzi. No i nie przysłali.
W końcu wyguglałem firmę w Polsce co tym towarem handluje i kupiłem.

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

To jest trochę inna parafia. W przypadku USA to przepisy federalne, coby
nie sprzedawać nawet opornika AlQaidzie (a na dzień dobry każdy jest
AlQaida, co w sumie jest prawdą, przynajmniej z nazwy). W przypadku
różnych firm jest tak, że one są conieco pokręcone. Czasami jest tak, że
przedstawiciele (też ci, których łapiesz pod firmowym telefonem) mają z
jednej strony prowizje od sprzedaży (a normalny zarobek głodowy), a z
drugiej strony muszą płacić za wysyłane katalogi (tak, takie firmy
istnieją). Poznałem parę takich i staram się unikać takiego
niewolnictwa. Muszę tobie jednak przyznać rację, że niemieckie firmy,
szczególnie z południa, są "lekko" konserwatywne. Dla nich Polska, a
nawet byłe NRDowo to kraina dinozaurów, a tacy potrzebują katalogów
tylko po to, by się podetrzeć, bo niby po co?

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

Ten katalog miał być w PDF, więc dużo by za niego nie zapłacił. Zresztą
chciałem tylko przejrzeć, potem mogłem odesłać. Nawet by mu sztuka ze
stanu nie zeszła.

A że firmy bywają pokręcone, to ja mam na to liczne dowody. Innym razem
*rozważaliśmy* możliwość użycia jakiegos procesora w niezbyt dobrze
jeszcze zdefiniowanym projekcie. Zamiast papierów, to przysłali dwóch
żywych ludzi. Samolotem z Düsseldorfu. Chwilę pogadali, zostawili
katalogi i polecieli z powrotem. Rozważania wktótce się skończyły,
ale nikt do nikogo o nic nie miał pretensji.

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

A na naszym podworku to lepiej ?

http://w915.wrzuta.pl/obraz/powieksz/abzadvQ2hOg

Tam tylko pytaja a u nas odrazu na 24h :)

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

Czekaj, ja juz od kilku lat nie jestem w PL, wiec musze sie zapytac - to
sie _naprawde_ wydarzylo?????

--
Jerry1111

Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat

Wpisz w goglarke cbs zbieracze mineralow :)
Beton totalny .