Zakupy w Digi-Key - luźny temat

Witam ,

Mam trochę "robali" do zakupienia. Co poniektóre znalazłem tylko w D-K. W sumie kwota nie jest porażająca , nie podliczałem , ale tak "na oko"

100-200$ wyjdzie.. Parę pytań (bo z ich strony niemogę się wszystkiego doczytać , albo oślepłem :) ):

1) Najważniejsze - solidność i czas realizacji zamówienia.

2) Forma płatności - może być przedpłata na podst. proformy ?? 3) Ile liczą za transport ??

No i tak w ogóle , napiszcie jakie macie (o ile macie doświadczenia z D-K.

Pozdrawiam ,

MH

Reply to
MH

Bezproblemowo. Ot, taki inszy Farnell/RS.

Pojecia nie mam. Karta kredytowa?

Dla mnie jak zamowienie >£50 to transport darmo.

j.w.

Mozesz jeszcze na Mouser rzucic okiem - czesto taniej niz DK.

Reply to
Jerry1111

W dniu 2011-11-22 22:37, MH pisze:

Zalezy co zamawiasz , ja utknalem kiedys na 200szt atmeli bo jakis ciapaty chcial koniecznie wiedziec co z tego bedzie.

Myslal ze u nas tez krowy sraja na ulicach .

Reply to
NoTak

To u nich normalne, zawsze pytają do czego ci to potrzebne.

MiSter

Reply to
MiSter

Ja też bardzo często pytam, jakie jest zastosowanie zamawianego elementu indukcyjnego. I bardzo często okazuje się, że klient mocno pobłądził...

Ale pytanie o zastosowanie procesorków, to lekka przesada. Chyba, że potrzebują deklaracji, że nie zostanie użyte np. do celów wojennych.

Am 23.11.2011 14:46, schrieb RoMan Mandziejewicz:

Amerykanie (a konkretnie ichnie gestapo, czyli homeland security) dostają paranoi. Też tak miałem. Zamówiłem sample od TI na projekt dla klienta. Jako, że nie mam firmy jako takiej tylko jestem w części free lancer nie wypełniłem nazwy firmy. Przedstawiciel TI zadzwonił (!) do mnie, abym napisał co trzeba (znaczy free consultant jako nazwa firmy). Po paru dniach próbki dotarły.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Pan Waldemar Krzok napisał:

A niemieckie gestapo to lepsze? Chciałem kiedyś kupić głowicę do przemysłowego nanoszenia kleju. Producent niemiecki, na stronie tylko podstawowe informacje, a katalog w PDF można dostać jak się wypełni ankietę. Następnego dnia zadzwonili skoro świt z pytaniami a po co, a na co itd. A ja jeszcze nie wiem po co i na co, dlatego chciałem katalog. Zresztą co ich to obchodzi. No i nie przysłali. W końcu wyguglałem firmę w Polsce co tym towarem handluje i kupiłem.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Am 23.11.2011 15:52, schrieb Jarosław Sokołowski:

To jest trochę inna parafia. W przypadku USA to przepisy federalne, coby nie sprzedawać nawet opornika AlQaidzie (a na dzień dobry każdy jest AlQaida, co w sumie jest prawdą, przynajmniej z nazwy). W przypadku różnych firm jest tak, że one są conieco pokręcone. Czasami jest tak, że przedstawiciele (też ci, których łapiesz pod firmowym telefonem) mają z jednej strony prowizje od sprzedaży (a normalny zarobek głodowy), a z drugiej strony muszą płacić za wysyłane katalogi (tak, takie firmy istnieją). Poznałem parę takich i staram się unikać takiego niewolnictwa. Muszę tobie jednak przyznać rację, że niemieckie firmy, szczególnie z południa, są "lekko" konserwatywne. Dla nich Polska, a nawet byłe NRDowo to kraina dinozaurów, a tacy potrzebują katalogów tylko po to, by się podetrzeć, bo niby po co?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Pan Waldemar Krzok napisał:

Ten katalog miał być w PDF, więc dużo by za niego nie zapłacił. Zresztą chciałem tylko przejrzeć, potem mogłem odesłać. Nawet by mu sztuka ze stanu nie zeszła.

A że firmy bywają pokręcone, to ja mam na to liczne dowody. Innym razem

*rozważaliśmy* możliwość użycia jakiegos procesora w niezbyt dobrze jeszcze zdefiniowanym projekcie. Zamiast papierów, to przysłali dwóch żywych ludzi. Samolotem z Düsseldorfu. Chwilę pogadali, zostawili katalogi i polecieli z powrotem. Rozważania wktótce się skończyły, ale nikt do nikogo o nic nie miał pretensji.
Reply to
Jarosław Sokołowski

A na naszym podworku to lepiej ?

Tam tylko pytaja a u nas odrazu na 24h :)

Reply to
nenik

Czekaj, ja juz od kilku lat nie jestem w PL, wiec musze sie zapytac - to sie _naprawde_ wydarzylo?????

Reply to
Jerry1111

Wpisz w goglarke cbs zbieracze mineralow :) Beton totalny .

Reply to
nenik