Zakupy - poltronic

Witam
Czy kupuje ktoś z Was w Poltronic-u?
podpiąłbym się z moim mikrozamówieniem...
(od 100 zł brak opłaty dodakowej :-(

--
Włodek

Re: Zakupy - poltronic
On Sun, 7 Nov 2010 09:48:54 +0100, Włodzimierz Wojtiuk

Ja kupowałem.
Użycie czasu przeszłego jest tu uzasadnione.
Odradzam.

Paweł

PS. Odradzam zdecydowanie.

Re: Zakupy - poltronic

Ja różwnież. NIE polecam zdecydowanie.

Re: Zakupy - poltronic

Dzięki Wam obu za ostrzeżenia.

poszukam innego źródełka

--
Włodek

Re: Zakupy - poltronic

Na podstawie 2 bardzo konkretnych wypowiedzi....

Re: Zakupy - poltronic

No to proszę bardzo. Kupowałem u nich laser pickup. Przyszedł z
zakleszczonym silnikiem szpindla.
Dyskusje o wymianie i reklamacji trwały kilka tygodni. Następny
przyszedł...z zakleszczonym silnikiem szpindla.
Wg. miłego pana "taka musi chyba nieudana partia".

W końcu - po paru tygodniach - musiałem kupić gdzie indziej. A w
międzyczasie wysłuchać (uzasadnionych) pretensji klienta, któremu się
nie chciało czekać.

Wystarczy ?

Re: Zakupy - poltronic
On Sun, 7 Nov 2010 17:37:07 +0100, "sundayman"

Schemat ten sam :-)
2 sztuki PCF8574, wszystkie piny zwarte.
Po reklamacji przyszły 2 sztuki... wszystkie piny zwarte.
"Wg. mi?ego pana "taka musi chyba nieudana partia"."
W końcu kupiłem gdzie indziej.

Pozdrawiam,
Paweł

Re: Zakupy - poltronic

Czyli sklep handluje samymi nieudanymi partiami ?

Re: Zakupy - poltronic

Ja tam nie wiem i nie chcę wiedzieć. Kupowałem u nich, bo akurat
potrzebowałem lasera, którego nie mieli tam, gdzie zawsze kupuję.
Znaczy - nie mieli w tym momencie, ale zależało mi na czasię, więc znalazłem
ten nieszczęsny Poltronic.
No i - jak pisałem - skończyło się na tym, że kupiłem tam, gdzie zawsze -
poczekawszy na dostawę, a i tak było to szybciej
niż zakończonie (nieskuteczne zresztą) tematu z Poltronicem.

Ja tam drugiej szansy im nie dam. Ale - jak ktoś ma życzenie - wolna wola,
każdy może robić z swoim czasem i kasą, co chce.
Nieprawdaż ?

Re: Zakupy - poltronic

Widac autorzy tych wypowiedzi sa ludzmi wzbudzajacymi zaufanie :-)

J.

Re: Zakupy - poltronic

Innych brak. A jak to mówią "Lepszy rydz...niż
wróbel na dachu"

AW

Re: Zakupy - poltronic

Zawsze możesz zamieścić dwie entuzjastyczne wypowiedzi :)

BTW, ja po pewnej transakcji z nimi też miałem mieszane uczucia, bo z
jednej strony działa, część nigdzie niedostępną tanio nabyłem, z drugiej
strony nie był to "oryginał"...

e.

Site Timeline