zakłócenia-jak ograniczyć?

Witam, kupiłem lampkę biurkową halogenową (taką jak ta

) i mam ją podłączoną do wspólnej listwy sieciowej z komputerem i modemem ADSL D-Link. I problem polega na tym, że podczas włączania lampki powstają zakłócenia zawieszające modem (słychać także w głośnikach głośny stuk). Jak podłączyłem lampkę do drugiego gniazda w pokoju lecz w znacznej odległości to zakłócenia już nie szkodzą modemowi. Jak zminimalizować te zakłócenia? Może założyć w lampce jakiś dławik i kondensator, jeżeli tak to proszę o jakiś schemat.

Pozdrawiam

Reply to
Kamil G.