zakłocenia na kamerze a rdzen fertyowy

witam specjalistĂłw
mam przed domem kamerę analogową i poprzez transmiter ethernetowy
wysyłam do komputera obraz z tej kamery po skrętce komputerowej

ostatnio zamontowałem automat do bramy sterowany radiowo i na obrazie z
kamery mam takie przepływające falujące linie
myśle ze da sie to usunąć poprzez zastosowanie rdzeni ferrytowych
ale nie wiem jakiego rodzaju rdzenia użyć
mozecie coś doradzić ?

Michał

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fertyowy

To jest transmiter ethernetowy czy po prostu tra nsformator symetryzujący?

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom   snipped-for-privacy@interia.pl
Transformator VIDEO TR-1D z wtykiem BNC na przewodzie
przepraszam za pomyłkę

wiecej danych:

Zasięg:400 m

Zakres napięcia we/wy 75Ω (CVBS):1Vpp

Tłumienie przelotowe:-0,5dB (dla f=5Mhz)

Zakres pasma video:0 ... 50Mhz (-3dB)

CMRR (dB @ 5MHz):50dB

Impedancja we/wy koncentrycznego:75Ί

Impedancja we/wy symetrycznego:100Ί

Typ złącza we/wy koncentrycznego:wtyk BNC męski (MALE)

Typ złącz we/wy symetrycznego:Zaciski kablowe

Temp. pracy / wilgotność wzgl.:0ºC ... +55ºC / <95%

Waga:21 g

Długość przewodu: 9 cm

Michał

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fer tyowy

Obstawiam, że masz jakiś problem z pętlą uziemienia skoro to się
pojawiło po zamontowaniu siłownika. Zrób jakieś zdjęcie i pokaż jak to
wygląda (obraz), albo lepiej nagraj sekwencję video.

Mirek.

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fer tyowy
http://usrobo.wrzuta.pl/sr/f/1WNcCl2kDkX/11-20101023-133534

Michał

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fer tyowy

To na pewno jest od pętli uziemienia. Kamerę musisz odseparować od
uziemienia - obudowy podłączonej do bramy itp.

Mirek.

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fertyow y
To co masz na obrazie to nie zakłócenia od "pilota" ani od "sterownika"
bramy, to zakłócenia od sieci (zasilania 230v/50Hz) do tego osprzętu
bramy. Przewód ethernet z sygnałem video nie idzie przypadkiem
równolegle/w pobliżu kabla zasilającego bramę?

Jeśli to nie przesłuch z 50Hz z kabla, to może być zasilacz kamery.
Jeśli masz, to spróbuj na chwilę jakiś inny zasilacz pasujący do tej
kamery, może to przypadek, że akurat zeschły mu elektrolity i daje źle
wyfiltrowane napięcie (klasyka dla starszych tatarków transformatorowych).

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fertyowy

A ten efekt masz stale czy tylko w momencie nadawania sygnału pilotem bądź
pracy napędu bramy?

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom   snipped-for-privacy@interia.pl
Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fer tyowy
stale

Michał

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fer tyowy
ale zeby sie upewnić ze to siłownik bramy jutro go odlącze calkiem od
zasilania

w sumie powinienem to zrobić jako pierwsza rzecz.

Michał

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fertyowy

Hej

W jakiej odlegB3%oB6%ci od siebie sB1% kamera
a. odbiornik sterownika ,
b. przewF3%d ethernetowy ,
c. kamera ?

--
SP4OLN

Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fer tyowy
kamera nad bramą
przewód leci wzdłuż górnej krawędzi bramy potem boku i schodzi pod ziemię
odbiornik w środku (standardowe miejsce siłownika do bramy garażowej)

Michał

Site Timeline