Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org - Page 2

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.o rg

Radosc byla przedwczesna. Nastepny email przesuwa przewidywalna date
dostawy o miesiac.

c.

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.o rg

To jednak Farnell namieszal. RaspberryPi dojdzie w kwietniu  :)

     Q: I got an email from Farnell element14 stating that my delivery
date for the Raspberry Pi I ordered is now into May or June, is this
correct?

     A: Sorry! We updated the data in our system so that new customers
placing their pre-order would be advised of the delivery date at the end
of May or beginning of June.  If you originally had an estimated
delivery date in March or April, your delivery estimate is still as per
the original communication.

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org
Hello Mirek,

$25 kosztuje wersja A, której jeszcze nie wyprodukowano. Wersja B,
która weszła do pordukcji kosztuje $35.

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org

Trzeba być frajerem - płytek nie ma.
Zbierają zamówienia aby mieć pieniądze aby zapłacić Chinczykom.
Moim zdaniem ten projekt to niewypał i ludzie nie zobaczą ani
płytek ani wpłaconych $25 spowrotem... Przykre.

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.o rg

Ale skąd wyczytałeś że trzeba przedpłacać?
Z tego co wyczytałem to Raspberry team zlecił produkcję (zorganizowanie
produkcji zapewne zlokalizowanej w Chinach)  Farnellowi i RS-Components.
Ja z RS dostałem potwierdzenie, że jestem w kolejce na 1 sztukę, za cenę
103,09 zł. Nie ma mowy o przedpłacie. Poza tym nie słyszałem żeby te
firmy handlowe naciągały klientów na jakieś podejrzane przedsięwzięcia
kończące się klapą.

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org

Mój błąd - zrozumiałem że należy zrobić przedpłatę i czekać...

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.o rg

Farnell i RS? Przemol...
To moze jeszcze mam sie bac zakupow z Mouser czy Digikey?

--
Jerry1111

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org
buying the Raspberry Pi today. We have entered into licensed manufacture
partnerships with two British companies, Premier Farnell and RS Components."
powiedzą co dalej. Mam nadzieję, że nie będzie to kolejne (linuksowe) pół
roku.
Ogolna opinia to ze Farnell i RS Components moga sobie pozwolic na produkcje
duzo wiekszych serii niz Raspberrypi wiec ta umowa powinna skrocic czas
oczekiwania.

Tomek

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org

a mi wyswietla "you are banned"

wchodze z FireFox 3.0.19

--
ThinkXtra

Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org
http://www.raspberrypi.org /

z www. jest ok

--
ThinkXtra

Re: ZagrzmiaÂły fanfary na raspberrypi.org

Chyba przebudowują serwis bo wcześniej działało. Teraz mi też nie działa
bez www.