zadanie z elektroniki pomóżcie prosze!

mam do zrobienia zadanie, mam nadzieje ze mi pomozecie.

Warystor R2, którego charakterystyke pokazano na rysunku B połączono szeregowo z opornikiem liniowym o rezystancji R1=4kOhmów. Wyznacz wartośc napięcia na warystorze gdy napięcie doprowadzone do układu wynosi: a) U=240V b) U=160V

link do charakterystki

obwodu '[image:
'
zadanie mam wykonac metodą przecięcia charakterystyk

Reply to
mati001

mati001 snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

Opisanie (R=4kOhm) oraz odczyt pozostawiam Tobie ;)

PS mati001 = GG 963**89 ? - jezeli tak to zabieraj się do pracy ;/ ;>

Reply to
wredny_menel