Zaciskarka wtyków F

Czy taka zaciskarka:
http://www.dipol.com.pl/zaciskacz_uniwersalny_pct-aio-ct_do_zlaczy_kompresyjnych_bnc_f_iec_rca_E80075.htm

będzie także oprócz droższych złącz kompresyjnych zaciskać zwykłe F?
Takie jak np ten:
http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_zaciskane_6_5_mm_tratec_E80273.htm

http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_zaciskane_6_5_mm_E80271.htm

Generalnie chodzi o zacisk w stożek a nie wielokąt.
Czy do zaciskania w stożek są preferowane któreś konkretnie F-ki czy jak
jest złączka F-zaciskana to nie ma znaczenia czy będzie zaciśnięta w stożek
czy wielokąt (np taką zaciskarką do BNC jak YAC-3)?

Re: Zaciskarka wtyków F
Witam!

Nie, zaciskarka jaka podales jest do zlacz komperyjnych
http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_trs-9_nt_pct_kompresyjne_do_kabli_triset-113__E80340.htm

Pozdrawiam

Re: Zaciskarka wtyków F
http://www.dipol.com.pl/zaciskacz_uniwersalny_pct-aio-ct_do_zlaczy_kompresyjnych_bnc_f_iec_rca_E80075.htm

Nie miałem tej zaciskarki w rękach, ale żeby zacisnąć złącze F w stożek, to
"zamek" musi mieć w środku kształt stożka żeby uformować odpowiedni kształt
zewnętrzny złącza F.
Zaciskarki do złącz kompresyjnych obejmują tylko przewód, a złacze jest
jakby na niego wciskane. Popatrz na zdjęcia na tej stronie.

http://www.dipol.com.pl/instrukcja_poprawnego_przygotowania_przewodu_camset_i_zacisniecia_zlacza_kompresyjnego_bnc_bib208.htm

Porónując te zaciskarki, które miałem, to musisz mieć inną zaciskarkę "w
stożek".

Złącza są różne do różnego zaciskania.

Złącze do zaciskania w stożek:
http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_zaciskane_6_5_mm_tratec_E80273.htm