Zaciskarka do GOLDPIN

Sa sobie koncowki tzw. GOLDPIN tak jak na tym zdjeciu
http://www.altron.com.pl/Allegro/ZLkabGOLD_PINkompl2x.jpg
Mam zaciskarke tego typu
http://obrazki.elektroda.net/31_1250229858.jpgale
ona sie do tych koncowek nie nadaje. Co bycie polecili niezadrogiego i
sprzwdzonego w boju nadajacego sie do tych koncowek. Chodzi o to aby byly
zaciskane tak jak na tym drugim obrazku pozycje 4,5,7 czyli aby blaszki
ktore lacza sie z przewodem byly zawiniete do srodka. W ofercie jest duzo
zaciskarek ale nie chce wydac pieniedzy na prozno wiec zalezy mi na
sprawdzonej informacji ze taka to i taka zaciskarka nadaje sie do tego celu.

Re: Zaciskarka do GOLDPIN
Witam

Mam identyczną i idealnie się tym zaciska te złączki

Re: Zaciskarka do GOLDPIN

dyskusyjnych:i5u1ij$8ki$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

To  powiedz jakim cudem to robisz skoro i z rysunku jak i z budowy widac ze
nie zacisnie ona blaszek z tym podwinieciem bo nie ma tak uksztaltowanych
szczek dla malych zlacz. Z podwinieciem bardzo dobrze zaciska np konektory
samochodowe ale nie goldpin.

Re: Zaciskarka do GOLDPIN

Ja używam HT 213 do amatorskiego zaciskania jest idealna . Blaszki zawija do
środka tak jak chcesz.

Pzdr

Re: Zaciskarka do GOLDPIN

Na pewno zawija?? Patrzac na dostepne zdjecia (nie ma zblizenia pelnego
szczek) konstrukcja ma praktycznie taka jak i ta moja. W necie rowniez
znalazlem informacje od uzytkownikow ze nie zawija blaszek do srodka tylko
zaciska.

Re: Zaciskarka do GOLDPIN

Drogi Chomiku !

Na przewodzie, na części odizolowanej zaciska zawijając
skrzydełka do wewnątrz. Na izolacji owija wokół.
HT 213 ma tylko dwa elementy zaciskające jeden do tych, z twojego zdjęcia
drugi do ciut większych.
Używam je już parę lat i jestem zadowolony.

Pzdr

Re: Zaciskarka do GOLDPIN
Byc moze pojawiaja sie w handlu rozne wersje roznych producentow i o roznej
jakosci. Rozpietosc cenowa tez jest dosc duza.
Tak jak wczesniej wspomnialem znlazlem bardzo duzo opinii wlasnie na temat
HT213 od niezadowolonych uzytkownikow ktortym nie zawijala blaszek stad moje
dodatkowe pytania.
Poki co chyba jednak zdecyduje sie na YAC4 bo zarowno zdjecia jak i opinie
wskazuja ze bedzie dobrze spelniac stawiane przed nia zadania.

Re: Zaciskarka do GOLDPIN
dyskusyjnych:i5u9t0$3il$ snipped-for-privacy@news.supermedia.pl...
Po przejrzeniu wielu opinii wybor padl na HT-225D

Re: Zaciskarka do GOLDPIN

HT-225D sprawuje sie idealnie. Zaciska tak jak trzeba, ladnie zawijajac
skrzydelka do srodka.
Ogladalem te HT-213 ale te ktore widzialem nie zawijaly skrzydelek wiec tak
jak pisalem wczesniej widocznie sprzedaja rozne firmy pod ta nazwa i jedne
zawijaja inne nie.

Site Timeline