zabezpieczenie płytki przed skopiowaniem

I jak? Wyskakuje program źródłowy w języku C z boku tej lampy? K.

Reply to
John Smith

Teoretycznie znam te procesorki, w praktyce nie miałem ich w ręku. A pytanie dotyczyło prawnej strony ochrony oprogramowania w uC. K.

Reply to
John Smith

Użytkownik Papa Smerf napisał:

Raczej specjalizowane firmy - producentowi elektroniki nie opłaca się utrzymywać działu reverse engineeringu - bo ludziom się tym zajmującym żeby utrzymali dostateczny poziom kwalifikacji trzeba zapewnić ciągłość pracy przy tych właśnie zadaniach - tu się nie bardzo daje przerzucać okresowo ludzi z działu konstrukcyjnego. I żeby nie było - wiem co piszę, ciut się tym zajmowałem... Jak chcesz to mogę ci poszukać kontaktów na wykonanie takiego zlecenia (choć nie od każdego zlecenie zostanie przyjętecałkiem szemrani zleceniodawcy są spuszczani na dev/drzewo.

Reply to
"Dariusz K. Ładziak"
Órzytkownik "John Smith" napisał:

w sporym uproszczeniu tak to mozna opisać, acha wyskakuje binarna zawartość pamięci, do kopiowania to wystarczy:O)

Reply to
Papa Smerf
Órzytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał:

tak, czy siak na coś takiego chyba potrzeba sporo kasy i przy mało budrzetowych projektach się raczej nie opłaca:O)

nie, dzięki, ja nie chcę, na szczęście nie należę do tej kategorii ludzi co mają jedną szarą komurkę i dwie lewe ręce i potrfiacych tylko cudze pomysły kraść(czytaj: większość polskich pseudo biznesmenuf:O)

Reply to
Papa Smerf

Użytkownik Papa Smerf napisał:

Oj sporo, sporo... Rozmowa zaczyna się od wyraźnych k$ a kończy czasami w okolicach M$...

Reply to
"Dariusz K. Ładziak"