z pamiętnika assemblera

piątek, godz 14:57

przyjeżdzają części samochód koloru czerwonego (pewnie wyjdzie z tego straż) ale zaraz zaraz!

jedno lusterko jest zielone!!!

na team pada blady strach

wymieniają porozumiewawcze spojrzenia zapada cisza, uśmiechy robią horizontal flip kierownik już przebrany na motór magazynier pośpiesznie zamyka biuro wypadają mu klucze

czy ktoś się odważy rozpocząć procedurę zwrotu? czy ktoś zostanie po godzinach?

wszystkie oczy zwracają się na Polaka a ten ze spokojem wodza czyta sobie wp.pl

już w następnym odcinku co zrobi Polak? czy magazynier zdoła uciec? czy kierownik zgasi motocykl?

nie przegap!

Reply to
PiteR

Fri, 27 May 2022 23:06:55 +0100, w <XnsAEA4EB241D1B8PanElektronik@127.0.0.1>, PiteR snipped-for-privacy@fauszywy.pl napisał(-a):

Banalne. Przemaluje sprayem lusterko.

Reply to
radekp

piątek, 27 maja 2022 o 17:06:51 UTC-5 PiteR napisał(a):

Oj tam. Takich corpo stopry to mam na peczki. Ostatnia (koncowka tego tygodnia) klient od marca mysli nad wymiana serwera. I mysli, mysli. Quote zrobione u lenovo sie przeterminuje w czerwiecu. A klient mowi ze moze fakture wystawic po 15tym ale musi dostac sprzet przed 30tym. I jak mu tu wyjasnic ze przez globalne zawirowania to ten 30 ty to tak srednio mozliwy... A potem sie zaczynaja urlopy....

Reply to
ptoki

in <news: snipped-for-privacy@4ax.com user snipped-for-privacy@konto.pl pisze tak:

a nie nie

w grę wchodzą tylko profesjonalne rozwiązania ;)

Reply to
PiteR

Sat, 28 May 2022 22:26:44 +0100, w <XnsAEA5E454913EPanElektronik@127.0.0.1>, PiteR snipped-for-privacy@fauszywy.pl napisał(-a):

Znaczy się oklei :) Albo się poświęci i podmieni ze swojego auta.

Reply to
radekp

in <news: snipped-for-privacy@4ax.com user snipped-for-privacy@konto.pl pisze tak:

blisko :)

Polak poszedł do szafki ubraniowej i wziął z przydasiów czerwone a położył zielone. Niech leży. Jeść nie prosi.

wdzięczność dream teamu dozgonna za wszystko inne zapłacisz kartą ...

Reply to
PiteR

niedziela, 29 maja 2022 o 10:56:52 UTC+2 PiteR napisał(a):

Hmm, ale co to z tymi lusterkami, to jakiś tajny kod?

Reply to
Dawid Rutkowski

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user Dawid Rutkowski pisze tak:

no tak bo ludzie bilety kupują na samoloty sobie i rodzinie. To kolosalne pieniądze. Nikt nie wróci z Indii albo z Kolumbii do pracy. Szybciej rzuci pracę.

Oficjalnie i nieoficjalnie w większości nie znamy swoich telefonów. Zna tylko kadrowa. Zadzwonienie do kogoś na urlopie to świętokradzwo. To jest przyznanie się do niekompetencji. Puścił na urlop i nie zapełnił luki.

Reply to
PiteR

niedziela, 29 maja 2022 o 11:00:46 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

A, zjadłem śniadanie i zrozumiałem. To z ilu części składacie taki samochód? Coś jak "telewizorki" "made in poland" ("trzeba umiejętnie podrywać lutownicę")... I trzeba pamiętać, żeby następne zamówienie przyjąć na zielony ;>

Hmm, byłem ostatnio z zegarkiem żony w swatchu, bo się szlufka przerwała. Pani mówi, że to gwarancja jak najbardziej, i że od ręki wymienią, tylko że ma pod ręką jedynie białe i przezroczyste, a pasek różowy. Stanęło na przezroczystej. Nawet nie musiałem sam montować, i jeszcze wyczyściła teleskopy ;>

Ale ciekawe, czy dałoby się różową sprowadzić i ile by trwało... A taki swatch to prawie jak Tesla - lifetime darmowa wymiana baterii ;>

Reply to
Dawid Rutkowski

niedziela, 29 maja 2022 o 11:44:35 UTC+2 PiteR napisał(a):

A, zapomniałem, że to kraj, z którego na wakacje jedzie się na drugi koniec świata nie po to, żeby zwiedzać, tylko do domu rodzinnego. Imperium nad którym nie zachodzi słońce...

Hmm, jak jest kim... Inaczej siedzisz nad jeziorem i starasz sobie przypomnieć, gdzie to do cholery trzeba było kliknąć, żeby uruchomić debilny ms sql server, który co jakiś tam czas postanawia sobie nie wstać, a bez niego nie działa "płatnik", a tu oczywiście zaraz dziesiąty... Ale się udało. Teraz już awansem opracowuję plan, jak na urlopie zrobić rozliczenie miesiąca...

Reply to
Dawid Rutkowski

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user Dawid Rutkowski pisze tak:

Wiesz to tak dla zobrazowania.

To są maszyny przemysłowe. Lusterko czerwone to np moduł sterujący

102996 eu 50Hz a zielone to moduł sterujący 102997 usa 60 Hz.

:)

Reply to
PiteR

Ale co to - salon samochodowy i taka wpadka, czy tylko przyklad na jakąs większą dostawę?

J.F

hm ...

?t=2165 no co, srubka to srubka, srednica sie zgadza, skok sie zgadza.

A takich przykladów sa tysiące, Ariane tez raz nie doleciala, bo ktos zainstalował starą wersje software.

A nie mozna bylo normalnie - zgłosic błąd, poczekac az przyslą nowy dobry moduł? Za dwa tygodnie :-)

J.F

Pan J.F napisał:

Niby tylko dwa krótkie zdania, a naliczyłem aż dziewięć literówek! No i ten znak zapytania jakoś tak dziwnie wygląda.

Masz na mysli brak polskich liter? Policz dobre, zawsze pisalem bez :-)

Nie znasz po francusku, chamie :-P

J.F

Pan J.F napisał:

Ależ skąd!

Nie dało się nie zauważyć.

Odpowiem jak pewna sekretarka na rozmowie wstępnej: znam, ale nie lubię.

To gdzie te litrówki, bo ja nie widzę?

Za pytajnik ? :-)

J.F

Pan J.F napisał:

^ ^

^ ^

^ ^^ ^

^

Takie pomyłki się wcześniej nie zdarzały!

Ano tak. Sie powoli przyzwyczajam ... do zlego :-)

J.F

Pan J.F napisał:

No to w takim razie moje gratulacje.

Jarek