z dnia na dzien nic

Zadalem to pytanie na innej grupie, ale nie dostalem zadnej konkretnej
odpowiedzi.
Jeszcze niedawno telewizje naziemna cyfrowa latwo odbieralem taka
antena (trzeba kliknac "Skip ad"):

http://cur.lv/11ii0

i nagle z dnia na dzien przestala odbierac cokolwiek.
Dlaczego? Na pewno jej nie uszkodzilem.

Re: z dnia na dzien nic
Mało konkretnych danych to i o konkretną odpowiedź
trudno. Może być winne wszystko, począwszy od zmiany
parametrów nadawanego sygnału (sprawdź na emitel.pl
czy cyfryzacja.gov.pl), przez cały tor antenowy (antena,
kable, złącza, dodatkowe elementy typu
symetryzator/wzmacniacz, zasilacz wzmacniacza,
rozgałęźniki (jeśli są), po wejście w telewizorze.

Najlepiej zaopatrzyć się (pożyczyć?) w drugą antenę
i w drugi TV i eksperymentować. Dobry (bo tani) jest
odbiornik DVB-T na USB do komputera, no i jest trochę
oprogramowania informującego o parametrach odbieranego
sygnału.

Ja też tak miałem - z dnia na dzień siadło. Winny okazał
się stary rozgałęźnik - wystarczyło trącić i działał/nie działał.
Wymiana na nowy znakomicie załatwiła sprawę.

Pozdrowienia,
MKi

Re: z dnia na dzien nic

No wlasnie. Na czym polega ta ewentualna zmiana parametrow nadawania, ktora
uniemozliwia odbior sygnalu takiej antenie?
Ja widzialem te antene jeszcze kilka dni temu w supermarkecie i producent
pisze na opakowaniu, ze ta antena wewnetrzna zapewnia "bardzo dobry
odbior telewizji naziemnej cyfrowej".
Cena byla okolo 30 zl.
Oczywiscie ja sobie znajde jakas antene lepszej klasy, ale w przypadku tej
zainteresowala mnie ta nagla jej niemoc, ktora przyszla z dnia na dzien.

Re: z dnia na dzien nic

Choćby na zmianie częstotliwości.
Przy wyłączeniu transmisji analogowych nadajniki
cyfrowe są przełączane na docelowe częstotliwości,
moce i położenia.
Na przykład w Chwaszczynie pod Gdańskiem przy
wyłączeniu analoga anteny cyfrowe powędrowały
na szczyt masztu (a wcześniej były na 1/3 wysokości),
nie mówiąc o zmianie częstotliwości jednego
multipleksu, chyba MUX 1.
Nagle sporo ludzi mieszkających blisko masztu
straciło sygnał.

Taaa, a producent środków na odchudzanie zapewnia
utratę 10 kg wagi w miesiąc, bez ograniczania jedzenia.
Wierzysz mu?

Zwróć uwagę (to wyraźnie podkreśla zarówno cyfryzacja.gov.pl
jak i emitel.pl), że sieć nadajników DVB-T w Polsce została
zaprojektowana przy założeniu wykorzystywania anten zewnętrznych.

Przykład z życia: dwie anteny, wewnętrzna i zewnętrzna,
obie produkcji Telkom-Telmor (raczej poważna firma, prawda?)
- fatalny odbiór w pokoju (skacząca jakość sygnału)
i znakomity odbiór po wystawieniu za okno na parapet.
Położenie: 5 km od nadajnika, bezpośrednia widoczność,
nic nie zasłania.

Pozdrowienia,
MKi

Re: z dnia na dzien nic
U?ytkownik "nn"  napisa? w wiadomoœci grup

Nie lepiej podac link bez reklam ?
http://cokupic.pl/produkt/Emmerson-ANTV-35-antena-pokojowa-TV-i-radiowa

przyzwoitej dlugosci

Ona wzmacniacz ma ? To moze brak zasilania ...

J.

Re: z dnia na dzien nic

NIE ODPOWIADAJCIE I NIE KLIKAJCIE NA LINK! ON WCALE NIE CHCE ODPOWIEDZI,
TYLKO SPAMUJE! IM WIĘCEJ RUCHU W TYM WĄTKU I WIĘCEJ KLIKNIĘĆ, TYM LEPIEJ
DLA SPAMERA!

--
GLaF

Re: z dnia na dzien nic
A czy Ty wiesz, krzykaczu, ze taki program jak Outlook potrafi zlamac bardzo
dlugi link tak, ze nie dziala, gdy ktos na niego kliknie na grupie
dyskusyjnej? To samo czasem sie dzieje przy poczcie obslugiwanej przez www.
I tylko stosowanie "skroconego linku" daje mi pewnosc, ze ktos zobaczy
strone o ktora mi chodzi?

Jak nie masz pomyslu na rzeczowa odpowiedz na moje konkretne pytanie to nie
zasmiecaj mi tego watku.

Re: z dnia na dzien nic
Hello nn,

A do czego prowadzi link? Do spamu, na którym zarabiasz. Masz
dziesiątki skracaczy linków a musiałeś wybrać taki, na którym
zarabiasz?

Dwa popularne, które na szybko przyszły mi do głowy:
http://goo.gl/
http://u.42.pl/

 RoMan
Re: z dnia na dzien nic

Dziekuje, ale nie skorzystam.
Nie interesuja mnie firmy, ktore  wymieniles.
Nie interesuja mnie firmy, ktore sa tak nachalnie reklamowane jak
Ty to teraz robisz - czyli na grupie dyskusyjnej.
Poprzez posty w ktorych nie ma nic w temacie grupy.

Korzystam z takich firm z jakich mam ochote.

Re: z dnia na dzien nic
Hello nn,

A co wiesz o 42.pl?

Sam zaspamowałeś linkiem, na którym zarabiasz.

A my nie korzystamy ze spamerskich skracaczy.

 RoMan
Re: z dnia na dzien nic

http://cur.lv/11ii0+

80 kliknięć - może ze dwa złote?

Zostać zidentyfikowanym jako chuj - bezcenne.

;-)

pzdr
bartekltg

Site Timeline