Wzmacniacz słuchawkowy jako przedwzmacniacz

Witam Szanowną grupę,

Ostatnio nabyłem końcówkę mocy DAP P1200 i wiem, że karta dźwiękowa nie daje
mi pełnej mocy tej końcówki i potrzebny jest przedwzmacniacz.

Pomyślałem o moim Denonie PMA 1080R, ale musiałbym oddać go do jakiegoś
serwisu żeby zrobili mi pre out ;/ Jest w ogóle sens się w coś takiego
bawić?

Drugi pomysł to wzmacniacz słuchawkowy, ale jakoś obawiam się o jakość tego
typu wynalazków. Nie widze też regulacji basów i nie wiem jaka będzie jakość
dźwięku - Denon jak na moje ucho gra cudnie, a czy coś za 100/200 PLN może
jako tako grać? Głośniki to Tonsil Zeus i Reloop RSP-30

Pozdrawiam,
Tomasz.

Re: Wzmacniacz słuchawkowy jako przedwzmacniacz

a powinna (może nie w te dziure wetkłeś wtyczki) ;)

Pomyslałem o prawdziwym przedwzmacniaczu

http://allegro.pl/przedwzmacniacz-telefunken-stp1-i1667442160.html

--
Włodek

P.S.
Re: Wzmacniacz słuchawkowy jako przedwzmacniacz

(ciap)

BTW

http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

--