Wzmacniacz operacyjny...

To jest dobry link? Co to ostatnio za mania podawania Elfy jako dostawcę. Według mnie są strasznie drodzy. Zobacz OPA337. Jak na nich to jest wyjątkowo tani.

Reply to
Mariusz Dybiec

Wiesz .. jak chce sie KUPIC, to Elfa sie okazuje dobra. A ze wydaje sie droga .. co z tego ze sa inne firmy, z lepsza cena, ale bez towaru ..

W polsce nie jest jeszcze tak zle i wielu probuje. Sprzedawcow z roznym asortymentem jest niezliczona ilosc - wliczajac lokalne sklepy i internetowe. Natomiast przy sprawnie dzialajacej poczcie taka Elfa moze wykosic konkurencje - patrz np GB.

Andrzej Kamieniecki

Wiele razy korzystałem z papierowego katalogu jak z poradnika żeby rozejrzeć się w temacie. Ceny mnie odrzucały przy porównaniu do sklepów i znanych mi firm handlowych. Ale teraz sprawdziłem sobie cenę kontrolerka, którego potrzebuję i mile mnie ELFA zaskoczyła. Chyba będę musiał odszczekać twierdzenie, że wszystko jest dwa razy droższe :)

Reply to
Mariusz Dybiec

GB w sensie Wielka Brytania? Tu kroluje RS i Farnell - dostawa za darmo, bez minimalnego zamowienia i na nastepny dzien ok. 9:30, jak zamowie przed 17:00. O ile RS zawsze przyjezdza o 9:30, to Farnell czasami ok. 12 - jak musza z magazynu z drugiego konca kraju wysylac. A Elfa niestety liczy za przesylke i trzeba ze 3 dni na paczke pczekac. Aha - czasami uzywam tez Mouser (z USA). Przesylka 3-4 dni, ale za to naprawde wybor ciekawych rzeczy w _dobrych_ cenach.

Reply to
jerry1111

I to jest pokaz jak jedna [lub dwie] firmy tego typu moga opanowac rynek.