Wzmacniacz ADSL - Page 3

Re: Wzmacniacz ADSL [OT]

Zadzwoniłem do firmy świadczącej usługi (z którą nic mnie nie łączy),
spytałem o możliwość, umówiłem się, podpisałem umowę przewidzianą
Prawem Telekomunikacyjnym, dostawałem faktury -- to jednak był rynek.

Zdarzało mi się też brać udział w czymś, co można nazwać "programem
pilotażowym przed wprowadzeniem usługi na rynek", jednak to inaczej
wyglądało. Różniło się to choćby tym, że za to nic nie płaciłem, ale
mnie płacono.

Re: Wzmacniacz ADSL [OT]
Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
[..]

Dawno dawno temu, jak jeszcze w tepsie pracowałem zakładaliśmy
pilotażowo telefony przez radiówkę, klienci płacili zwykły abonament
telefoniczny.
Aczkolwiek może faktycznie byłeś jednym z pierwszych klientów, nie
neguję takiej możliwości, gdyby to był pilotaż na pewno byś o tym wiedział.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Skoro żeście chcieli na to zakładanie mówić "pilotażowe", to wasza
wewnętrzna sprawa. Mnie do tepsianej roboty zwykle pasowały inne
przymiotniki -- ale to z kolei moja sprawa. Na szczęście pilotaż
wyszedł debeściakom jak zwykle, wszystko zwaliło się na ryj, więc
po tamtych radiówkach ślad nie pozostał.

A ci od radiówek wiedzieli? Bardzo czuli się zaszczyceni? Cholera wie,
może mnie też jakieś banialuki o "pilotażu" wciskali. Kto by to wszystko
spamiętał. Może nawet chcieli w ten sposób tłumaczyć niewywiązywanie
się z umowy. Ale mówiąc szczerze, ja to wszystko mam gdzieś. Umowa, to
umowa. Prawo Telekomunikacyjne jest prawem, a tam o żadnym pilotażu nie
ma mowy. Jak się komuś nie podoba, to niech idzie w lotnictwie robić,
a nie zajmuje się transmisją danych.

Re: Wzmacniacz ADSL [OT]
Ta radiowka to byly strare komorki NMT chcieli po tym posylac cos w
stylu SDI ale jak sie okazalo jaka to chujnia zrezygnowali.

Miewiem co dzis buja na tym NMT

Re: Wzmacniacz ADSL [OT]

Nie tylko, (chyba jeszcze) jest stosowany system Tadiran'a na 2,4GHz (do
wyboru było kilka innych częstotliwości, jakiś debil musiał wziąć niezłą
kasę za decyzję że 2,4 będzie najlepsze), to już ma parametry podobne do
SDI i zasięg 20km ograniczony odgórnie, na 30km jeszcze mieliśmy
akceptowalny sygnał.

Zezwolenie na użytkowanie pasma chyba już się skończyło, jeśli go
ex-idea nie odnowiła to interes został zlikwidowany, abonenci podpięci
kablami (taka była pierwotna idea tego systemu: tymczasówka zanim kabel
pociągną coby klient z konkurencji nie skorzystał.) lub podpięci drugim
systemem.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Wzmacniacz ADSL [OT]

Napisałem, że "mogą", to nie znaczy że muszą. Zwykle półki są podzielone
dla zwykłego porządku ale nie ma przeszkód technicznych dla totalnego
pomieszania portów neostrady i DSL.
Maciek

Site Timeline