wzmacniacz (?)

Witam, doradźcie proszę, potrzebuję układu, na którego wyjściu częstotliwość wedle zadania od 10 do 20MHz i napięcie od 0 do +/- 40V. Wymyśliłem sobie dds'a, za nim potencjometr cyfrowy a dalej wzmacniacz. Generalnie sygnał ma mieć charakter sinusoidalny, ale pojawiają się przebłyski, że przydałaby się opcja trójkąta a może nawet prostokąta. Problem tkwi we wzmacniaczu jak się zabrać za taki temat - brak mi pomysłów. Z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam Tomek

Reply to
spam

a w jaka impedancje ma to isc? Bo 40V w 50 Ohm to ponad 30W...

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski pisze:

a dla 8 ohm to będzie będzie koło 200W...

Reply to
TomaszB
Reply to
Greg(G.Kasprowicz