wzbudzenie

czy układ złożony z dwóch wzmacniaczy operacyjnych odwracających o wzmocnieniu 1 może się wzbudzić? jeśli tak to co zrobić, żeby go wzbudzić, lub przynajmniej pobudzić tak, żeby mieć pewność, że się nie wzbudza albo się wzbudza?

Reply to
platformowe głupki

W dniu 2016-04-23 o 21:56, pisowski głupki pisze:

... a pisowski głupek nie wie jaki musi zostać spełniony warunek, aby wzmacniacz lub kilka połączonych w szereg wzmacniaczy mogło się wzbudzić?

Reply to
Uzytkownik

Z tego co mi wiadomo ( a wiadomo mi), to spojrzenie powoduje pobudzenie, a to z kolei wzbudzenie. Zaś wzbudzenie powoduje usztywnienie i utwardzenie, czego bezpośrednim efektem jest napalenie. Czasem następuje namówienie i położenie a wtedy włożenie i dochodzenie.

Niestety, z not katalogowych wynika, że wkrótce potem efektem jest zmęczenie i znudzenie, a nawet śpienie. To proste jest w sumie.

Reply to
sundayman

skoro zacząłeś... bardzo mnie to interesuje i szukam tego od dawna, jak analizuje się małosygnałowo proste układy ze sprzężeniem...

od długiego czasu poluję na książkę na ten temat...

mam wszystkie z allegro, a w żadnej nic nie ma poza KB>1 i Fi=360

Reply to
platformowe głupki