Wyswietlenie filmow na TV przez lan

Witam!
Moze ktos spotkal sie z takim urzadzeniem?
Poszukuje playera filmow przez lan (dlugosc kabla uniemozliwia
podlaczenia TV normalna droga).
Ale mam jedno zalozenie.
Obraz musi byc podany na TV przez scart lub s-video.
Rozdzielczosc nie moze byc stala (TV przyjmuje 1024/768) i lepiej
wygladaja w tej rozdzielczosci filmy.
Niestety urzadzenia jakie znalazlem oferuja tylko niskie rozdzielczosci...
Pozdrawiam

Re: Wyswietlenie filmow na TV przez lan

Starszy PC na pasywnym chłodzeniu + Linux + VLC + karta z wyjściem
S-Video?
Plus jest taki, że to już nie zwykłe TV, a centrum multimedialne. :-)
Minus taki, że tego PeCeta gdzieś trzeba zmieścić (chociaż np. płyty
główne VIA Epia są bardzo małe, i zawierają wszystko, czego ci
potrzeba)...

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Re: Wyswietlenie filmow na TV przez lan
Witam!
Ogladalem wlasnie, niestety nie wiem czy podpasuja.
Mam taki problem.
Mam tv ktory spokojnie chodzi na 1024/768 100Hz.
chce to wykozystac, poniewaz filmy wygladaja o wiele lepiej niz w
normalnym pal-u.
Tylko ktory odtwarzacz ma taka regulacje rozdzielczosci (xga)?
Do tego nie ma hdmi, tylko scart i s-video.
Kupowanie nowego TV jest na razie niemozliwe, wiec raczej przejsciowka
ypbrp=>scart..ale czy tak zadziala?

Re: Wyswietlenie filmow na TV przez lan
Witam!
Ogladalem wlasnie, niestety nie wiem czy podpasuja.
Mam taki problem.
Mam tv ktory spokojnie chodzi na 1024/768 100Hz.
chce to wykorzystac, poniewaz filmy wygladaja o wiele lepiej niz w
[...]

Playstation 3  to potrafi ale ta rozdzielczosc jest nieosiagalna na
s-vhs ani na EURO  tylko HDMI.

Re: Wyswietlenie filmow na TV przez lan

Przeciez takiej rozdzielczosci nie przeslesz przez SCART (RGB) ani S-Video
(odswiezanie nie ma znaczenia, bo film i tak ma staly framerate) -
maksimum to wlasnie PAL.

A masz w PC wyjscie YPbPr?
Zdarzaja sie telewizory, ktore przyjmuja taki sygnal w gniezdzie SCART
(standardowo przyjmuje ono RGB, composite, czasem S-Video - to ostatnie
szczegolnie jesli to drugie gniazdo SCART w danym TV). Jesli juz TV
przyjmuje sygnal komponentowy YPbPr, to z reguly ma odpowiednie,
dedykowane wejscie (3x cinch).

k,

Re: Wyswietlenie filmow na TV przez lan
Witam!

Niestety nie mam.

No i wlasnie moj przyjmuje, dlatego szukam czegos z xga...
Oczywiscie jest to dziwne, ale jesli poprawnie pracuje to cuz, nie
wnikam dlaczego.

Jesli juz TV

Wyzszych rozdzielczosci nie supportuje.
Takie sprawdzilem:
QVGA     320×240 (4:3)
VGA     640×480 (4:3)
WVGA     854×480 (18:10)
SVGA     800×600 (4:3)
XGA     1024×768 (4:3)
HDTV 720p     1280×720 (16:9) - tutaj nie mam pewnosci, musze
sprawdzic.Jesli lyknie 720p to ok, problemu nie ma:)

Re: Wyswietlenie filmow na TV przez lan

co ma iść przez ten lan ?
strumień wideo i audio
odtwarzane pliki avi
coś innego

(dlugosc kabla uniemozliwia

co to jest normalna droga ?
kabel antenowy
sygnał kompozytowy
jeszce coś innego

I chcesz podać taką dużą rozdzielczość przez scart lub s-video ?????

Napisz coś więcej bo nie wiemy o co tak naprawdę chodzi

Re: Wyswietlenie filmow na TV przez lan

Na allegro poszukaj "Odtwarzacz sieciowy" lub ogólnie w dziale
Allegro   >   RTV i AGD   >   TV i Video   >   Odtwarzacze xxx i szukac
hasla LAN
Sprzetu jest sporo.

Michal

Xtreamer.