wyświetlacz 2*16

Czy ktoś z grupowiczów próbował zastosować taki wyświetlacz (2*16 znaków) w urządzeniu do samochodu?

Jakie wykonanie będzie najlepiej widoczne w kabinie

Jak jest za jasno, to zielony wyświetlacz LED jest słabo widoczny Dotychczas mialem

i jest fajnie jak nie jest pełne słońce

Reply to
Zenek Jaroszynski

Zenek Jaroszynski napisawszy:

Może coś takiego:

?lang=pl&vat=0&dok=2011651.htm pozdro Dino

Reply to
Dino

Dzięki

Na to co powyżej to dostałem ofertę to co poniżej przejżę

?lang=pl&vat=0&dok=2011651.htm

Generalnie pytałem czy ktoœ ma doœwiadczenie praktyczne z takimi wyœwietlaczani Jak to œwieci w kabinie jak jest pełne słońce

Użytkownik "Zenek Jaroszynski" snipped-for-privacy@zg.pl napisał w wiadomości news:dmvle5$fmi$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Zmień na niebieski i będzie widoczne, coprawda cena większa ale efekt niezły. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Użytkownik "Zenek Jaroszyński" snipped-for-privacy@mikrokomputery.com.pl> napisał w wiadomości news:dn0mt7$ldl$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

?lang=pl&vat=0&dok=2011651.htm>

PLED widzialem w pelnym sloncu rewelacja, cena giełdowa okolo 100-120zl za

2x16.

VFD jest dobry w pomieszczniu bo widoczny z duzo wiekszje odleglosciniz LCD zwykly, w sloncu stracisz jego widocznosc chyba ze go oslonisz.

Użytkownik "Robgold" <robgold ANTYSPAM @interia.pl> napisał w wiadomości news:dn1566$8re$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Aż tyle? (Chyba że z toruńskiego Systemu ;-> ) Wydaje mi się, że Uniprod (Gliwice) ma jakieś PLEDy za połowę tej ceny.

Reply to
Marek Dzwonnik

Dnia Sun, 4 Dec 2005 21:59:41 +0100, Zenek Jaroszynski tak nawijal:

Chodzi o LCD? Ja mam taki z podswietleniem i warstwa odblaskowa. Jak jest ciemno to swieca ledy pod spodem, a jak slonce, to slonce oswietla i odbija sie dodatkowo od dolu; wtedy widzialnosc jest rewelacyjna. Tutaj takie cos (we wnece pod zoltym smokiem)

nie mam fotki z dzialania, bo zamierzeniem bylo zbadanie koloru 'czarnego' w monitorku nad glowa, ale mozesz wierzyc, ze problemow naprawde nie ma z widzialnoscia. Natomiast dalmierz na ledach rzeczywiscie spisuje sie slabo w sloncu (tez mysle co z fantem zrobic, a przerabiania fizycznego w cholere).

Reply to
Franciszek Sosnowski

Heh widac ze to samochod elektronika ;) Do czego jest ten wyswietlacz w oslonie sloneczej nad glowa ?

Użytkownik "Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> napisał w wiadomości news:43944614$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Dzięki wszystkim te PLED-y wyglądają nieźle No i w gliwicach też to cenowo wyglada OK

Reply to
Zenek Jaroszynski

Dnia Tue, 6 Dec 2005 10:44:46 +0100, Robgold tak nawijal:

A on jest do kamery tylnej w klapie bagaznika. Jeszcze kamery nie ma, bo stanelo na oswietlaczu IR, zeby nie pakowac tony szkla w obiektyw. Ale tak czy siak poluje za dobra kamerka.

Reply to
Franciszek Sosnowski

Uzytkownik "Franciszek Sosnowski" <fran_cik snipped-for-privacy@o2.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@40tude.net...

tylko CDD :) Wiem bo mailem CMOS i myslalem ze jest dobrze ... az ktos podarowal mi stary modul CDD ... poprstu szczena mi opadla jak zobacyzlem te jakosc i jak sobie radzi w trudych warunkach oswietleniowych.