wymienię trochę sprzętu na procenty

Witam. PozostaB3%o trochEA% sprzEA%tu pomiarowego, ktF3%rego siEA% chEA%t=
nie pozbEA%dEA%20
wymieniajB1%c go na tzw "dobrB1% flaszkEA%" za sztukEA%. (moBF%e teBF% by=
E6% inna20%
dawka innego trunku :-) ) OczywiB6%cie im wiEA%ksza i lepsza tym lepiej :=
-)

SprzEA%t jest duBF%y i ciEA%BFki, wiEA%c w grEA% wchodzi w zasadzie wyB3%
B1%cznie20%
odbiF3%r osobisty w Gliwicach.

1. Generator PG16 - ZOPAN
2. Oscyloskop TESLA BM46
3. Oscyloskop OKD505a-III
4. Generator GF65 (ZDZ warszawa)
5 Transistor tester P651 (PSG1?) - nabazgraB3%em i zgadujEA%
6. Miernik ZnieksztaB3%ceF1% nielinearnych MZN8C (ITA)
7. Mostek RLC E303 Meratronik
8. Miernik tranz. f granicznej i beta MPF1

Stan przyrzB1%dF3%w nieznany, nie mam czasu na wB3%B1czanie i sprawdzani=
e -20%
ale nie bebeszone. JeBF%eli nie dziaB3%ajB1% to znaczy, BF%e od zepsucia =
stojB1%20
bez prF3%b naprawiania.
Czasem brakuje jakiejB6% gaB3%ki, ale w wiEA%kszoB6%ci sB1% kompletne.

NaprawdEA% duBF%e i ciEA%BFkie...

MAc
mrn

sp9mrn B6%mieszny znaczek gmail com

Re: wymienię trochę sprzętu na proc enty

Kurcze, byłbym zainteresowany, o ile się do szafy zmieści, ale nigdzie
nie mogę znaleźć zdjęć w necie :/... mógłbyś sprawdzić, czy się w
symbolu nie machnąłeś, albo wrzucić gdzieś jakieś przykładowe fotki jak
toto wygląda?? Wysoce prawdopodobne, że się z tego typu generatorami
zetknąłem na polibudzie swego czasu, ale symboli nie pamiętam ;D...

Pozdrawiam
Konop

Re: wymienię trochę sprzętu na proc enty
, czy siEA% w20%
Raczej sie nie machnalem, ale fotek nie mam jak zrobiE6% do weekendu.
ten PG16 to o ile pamietam bydle wysokoB6%ci 60cm albo wiecej, gruby na20%
jakieB6% 20 z duBF%B1 metalowB1% tarczB1% strojenia +precyzer na zEA%bar=
ce.

Re: wymienię trochę sprzętu na procenty

ByB3%bym zainteresowany pozycjami 2 i/lub 3. Dam jeszcze znac mailem.

Pozdrawiam,
Krzysztof

Re: wymienię trochę sprzętu na proc enty

Mail dotarB3%, pozycje 2 i 3 zarezerwowane dla Krzysztofa.

WstEA%pnie poz 1 i 4 dla Konopa.(jeBF%eli jego szafa to przyjmie)
o ile kojarzEA% ten drugi generator, to jest circa szeroki na 60, wysoki =
i20%
gB3%EAboki na 25

Dodam, BF%e przyda siEA% ktoB6% do targania tego, bo mam do d... krEA%gos=
B3%up.(sorry)

MAc
sp9mrn

Re: wymienię trochę sprzętu na proc enty

W zasadzie to każdy ma kręgosłup _od czaszki do d4_, ale niech mnie ktoś
poprawi :)

--
P. Jankisz
Re: wymienię trochę sprzętu na proc enty

KaBF%esz mi byE6% logicznym o tej porze? Dopiero oczy otworzylem :-)
"d4" ... B3%adne okreB6%lenie. kupujEA% :-)

Site Timeline