świetlówek na LED

Chodziło o to, czy z dławikiem. Straty na nim są niezerowe.

pzdr, Gotfryd

Reply to
Gotfryd Smolik news

Użytkownik "BAREK" snipped-for-privacy@plusnet.pl napisał w wiadomości news:51543f9f$0$26700$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Nie wiem co robią na tej hali, ale weź pod uwagę że dramatycznie rośnie poziom zakłóceń elektrycznych. Zostałem "uszczęśliwiony" taką lampą i trzy najniższe zakresy oscyloskopu pokazują tylko siano :(. Jeszcze z tym nie walczyłem, ale czuję problemy. Może już ktoś przechodził ten problem i podzieli się wiedzą? Wojtek

Reply to
wowa

Dnia Sat, 30 Mar 2013 17:23:12 +0100, wowa napisał(a):

A fakt - jak sobie zapale na biurku taka lampke z LED, to czytnik kodow kreskowych przestaje dzialac :-)

Fakt tego nie wziąłem pod uwagę(z elektronicznym to będzie jakieś 65-70lm), ale jest jeszcze jeden aspekt w którym świetlówki kładą na łopatki ledy. Temperatura barwowa i CRI. Te 110 lumenów to pewnie przy 6000-8000K jak weżmiesz temperatury odpowiadające halogenowi to już nie jest tak super. No i CRI(współczynnik oddawania barw) ledy mają coś około 0,7-0,8 i te mocniej świecące pewnie beda miały niższe CRI.

Reply to
Bo t manager

Am 29.03.2013 00:51, schrieb Tomasz Wójtowicz:

Nie trzeba. Wymienia się starter na "gwóźdź", jest do kompletu ze świetlówką, dławik może zostać. Przynajmniej tak było przy "Ledówkach", które montowałem u kolegi w pracy.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok