Wymiana mPCI Cerberus pentagram

Mam takie urządzenie i uszkodziło się WiFi (właściwie końcówka w karcie).
Wewnątrz jest karta RT2561, zadobyłem kartę RT2560. Wkładam i nic w
konfiguracji wyłączyło mi WiFi. Bawiłem się tym jakąś godzinkę.

Czy ktoś miał doświadczenie z tymi routerami ? Może wystarczy jakoś (właśnie
ew jak) zmienić MAC ? może po tym rozpoznaje kartę ? Czy te modele kart aż
tak strasznie się różnią że nie da rady ?

Wiem że układy się różnią ale nie wiem jak bardzo ciężko cokolwiek zdobyć na
ich temat. Szkoda mi go na śmietnik odstawiać, ponieważ reszta jest sprawna
a mi bardziej na WiFi zależy. LAN- sa mi zbędne.

--
MS

Re: Wymiana mPCI Cerberus pentagram

Wrazie co mam taka na skladzie.
Jezeli jestes zainteresowany daj znac na priv.

Grzesiek

Site Timeline