Wymiana aku w golarce BRAUN

Zrobiony troszkę w balona przez serwis, szukam porady.
Szef zlecił mi zakup aku do jego golarki, podał mi typ model itp... na
podstawie tego w "Autoryzowanym serwisie" zamówiłem aku do tej golarki.
Aku po kilku tyg. wreszcie dotarł do szefa. Wielkie było moje zdziwienie
kiedy szef przyniósł mi golarkę i aku, kiedy to się okazało że nie ma się
jak do niej dobrać. Wtedy zabrałem się za kopanie i szukanie porad. Na
Stronie Brauna znalazłem jak byk że aku należy wymieniać w serwisie żeby nie
starcić gwarancji, która zresztą i tak już minęła.
Może ktoś z was wie jak dobrać się do golarki Braun Series 7 model 760 cc.
Na elektrodzie znalazłem wzmianki o innych modelach że na płycie golarki są
specjalne drabinki rezystorów odpowiednio przepalane w celu kalibracji
układu ładowania. Dlatego serwis niby nie wymienia aku tylko całą
elektronikę.

Pozdrawiam

Gejzero.

Re: Wymiana aku w golarce BRAUN

Może i jest to do kalibracji, może nie... w mojej 5414 bez problemu
wymieniłem akumulatorek. I to nawet już 2 raz. I nic jej nie jest.

--
Irokez

Re: Wymiana aku w golarce BRAUN

Mi też to spływa czy jest ta regulacja czy jej nie ma ale jak sie dobrać do
wnętrza tego gada.
Nie chce jej uszkodzić "za drogi szpas" :(

Gejzero

Re: Wymiana aku w golarce BRAUN

A nie jest to coś podobnego?

http://www.youtube.com/watch?v=K7U-A4MC2A8

jak coś to szukaj po googlu "Braun Series 7 disassembly"
trochę tego jest

--
Irokez

Re: Wymiana aku w golarce BRAUN

Rozbierałem Braun 6510 - to model dość stary, z 10-15 lat może mieć.
Sporo czasu mi zajęło doszukanie się "co trzyma". Przy gnieździe
zasilania, po obu stronach są zaślepki śrubek. Trzeba zdjąć i wykręcić.
Wtedy można wyjąć środek. Od strony noża nie wiem czy trzeba rozkręcać.
Złożenie okazało się trudniejsze i niestety nie wszystkie elementy z
powrotem weszły. Problem miałem z mechanizmem wysuwania dodatkowego
nożyka (do podcinania włosków, baków itp.) Miała tam wejść sprężyna na
cięgno. Ale nie dałem rady, bo nie pamiętam dokładnie jak to tam było
powkładane, a tak jak mi się wydaje i w palcach działa, to nie jestem w
stanie włożyć do obudowy, bo wszystko się wcześniej rozpada - przez
sprężynę. Golić się da, ale używając tego dodatkowego nożyka trzeba go
cały czas podtrzymywać ręką.
Może ma ktoś dokładny opis złożenia, bo "nadmiarowe" elementy jeszcze
trzymam.

Michał

Re: Wymiana aku w golarce BRAUN

Ten model wygląda jak "odlany" w całości z jednego kawałka tworzywa,
chyba że coś jest ukryte pod gumą na rączce, ale tam nie będę zaglądał.
Chyba jednak pośle szefa z tym cudem do serwisu ;)
Gdybym jeszcze miał jakąś gratyfikację z tego to można się pomęczyć, ale
robić za darmo ze świadomością że moge coś spier... to ja podziękuję.
Pozdr.
Gejzero

Site Timeline