Wyłączniki iskrobezpieczne

Podpowiedzcie, gdzie od ręki można dostać wyłączniki (takie zwykłe
okrągłe na otwór 22mm) wciskane lub obrotowe (wyglądają jak zwykłe
sterownicze), ale w wykonaniu iskrobezpieczenym (zwykle zalany
kontaktron + ruchomy magnes)? Najlepiej we Wrocławiu, ale może być też
wysyłkowo. No i w cenie mniejszej niż 50 EUR / szt :-)

g.

Re: Wyłączniki iskrobezpieczne
A mogą być piezo?

www.euroelektronika.pl

PC

Re: Wyłączniki iskrobezpieczne
To wyłączniki iskrobezpieczne czy w obudowie przeciwwybuchowej albo hermetycznej
(Ex d lub Ex m)? Bo o ile ja się znam na tej geografii, to wyłącznik jest
urządzeniem prostym i nie wymaga specjalnej budowy w obwodzie iskrobezpiecznym.

Pzdr.
Marcin S.

Re: Wyłączniki iskrobezpieczne
Racja, pomieszałem, chodzi oczywiście o wyłączniki w wykonaniu
przeciwwybuchowym.

Site Timeline