Wyłącznik.

mam pewien problem otóż kupiłem wyłącznik który jednoczesnie jest
czujnikiem ruchu/dźwięku.
Planowałem podłączyć w układ z halogenkami diodowymi. No i niestety
wyłącznik po zaprogramowaniu nie działa. Zasilacz jak wyłącznik wchodzi w
stan OFF zaczyna buczeć ale niestety nie powoduje wyłączenia światła.
Jako że jestem zielony w te klocki to podejżewam że układ z zasilaczem jest
problemem. Możecie doradzić jak rozwiązać ten problem. Czy zamiast
zasilacza użyć innej alternatywy ?

Pzdr.

Re: Wyłącznik.

Podłącz równolegle do diodowych zwykłą żarówkę, lub zamiast diodowego wstaw
żarówkę.

--
Desoft

Re: Wyłącznik.

czyli ma to wygladac mniej wieceje tak :

------oswietlenie-na-diodach------|
    |                |      |
    |             |      |
230V    żarówki--------------    wyłącznik

----------------------------------|

Re: Wyłącznik.

Chyba mniej. Nic z tego powyżej nie rozumiem.

Z wyłącznika wychodzi dwa przewody do halogenów. Pod te przewody należy
podpiąć żarówkę. Ledowe mogą pozostać.

--
Desoft

Re: Wyłącznik.

cos poprzesuwało ale tak właśnie Cie zrozumiałem.
Dzieki za fatyge.

Re: Wyłącznik.

tyle, że to niweczy ewentualny oszczędnościowy aspekt całego zagadnienia.
Trzeba raczej podkreślić, ku uwadze wszystkich, którzy chcą sobie
instalować oświetlenie LED, że tego oświetlenia nie da się sterować
wyłącznikami dwuprzewodowymi, które zasilają się przez obciążenie. W grę
wchodzą jedynie wyłączniki trzyprzewodowe (oddzielne zasilanie).

e.

Re: Wyłącznik.

Ta żarówka to tylko do sprawdzenia.
Diagnoza będzie prawdopodobnie "tak się nie da", ale wyłącznik sprawny.

--
Desoft

Re: Wyłącznik.

Dokładnie. Sporo ludzi się na tym wyłożyło.

e.

Site Timeline